SoftPerfect NetWorx 6.2.0

SoftPerfect NetWorx 6.2.0

  • کاربرد : نرم افزار مدیریت ترافیک و پهنای باند مصرفی در ویندوز
  • نسخه :Version 6.2.0
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : SoftPerfect Research
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم افزاری ساده و کارآمد برای مدیریت ترافیک و پهنای باند مصرفی در ویندوز است. اگر از مصرف ترافیک گاه و بی گاه سیستم عامل برای بروزرسانی خود و همچنین بروزرسانی های مربوط به درایورهای های مختلف صرفنظر کنیم یکی از عوامل مهم در خالی شدن زود هنگام شارژ اینترنت، مصرف اینترنت به صورت پنهان توسط نرم افزارهای نصب شده بر روی سیستم شماست. اگر از آن دست کاربرهایی هستید که دم به ساعت نرم افزار نصب میکنید و توجهی هم به آنها ندارید وجود برنامه های مدیریت ترافیک مصرفی اینترنت برای شما بسیار ضروری است.

تا کنون به تسک منیجر خود نگاهی انداخته اید. چه معلوم که فلان پراسسی که در لیست پردازه ها جا خوش کرده است. همواره در حال دریافت اطلاعات و بروزرسانی های مرتبط است. البته این خوشبینانه ترین حالت ممکن بود. شاید یک بدافزار در حال دریافت داده هایی از اینترنت است. شاید آنتی ویروس شما چندین بار در روز بروزرسانی میشود. حتی اگر کاربر حرفه ای هم باشید و جلوی دسترسی تک تک این برنامه ها را بگیرید. باز هم استفاده از نرم افزارهای مدیریت ترافیک مصرفی لازم است چرا که هم کار شما را آسانتر میکنند و هم به صورت مداوم حواسشان به مصرف کننده های اینترنت هست.

NetWorx یکی از همین برنامه هاست که با یک واسط کاربری ساده انبوهی از امکانات را در اختیار شما قرار میدهد. شما میتوانید ترافیک مصرفی را به صورت ساعتی، روزانه، هفتگی، در یک بازه زمانی خاص و … ببینید. میتوانید به صورت زنده میزان دانلود و آپلود بر روی کانشکنهای شبکه را مشاهده نمایید. میتوانید مصرف کننده های مشکوک را شناسایی کنید. اطلاعات به صورت چارتهای گرافیکی نمایش داده میشود که با یک نگاه امکان مقایسه ترافیک مصرفی در طی زمان های مختلف مقدور است. با استفاده از این برنامه هر مصرف کننده ای بر روی خط شماست زیر نظرتان است. هیچ چیزی از چشمان تیز این برنامه مخفی نیست. توصیه میکنیم برای کنترل ترافیک مصرفی اینترنت این برنامه را بر روی سیستم مورد نظرتان نصب نمایید.

امکانات و ویژگی های NetWorx:
نمایش ترافیک مصرفی در بازه های زمانی مختلف (روزانه، هفتگی، ماهانه، سالانه با امکان مقایسه)
نمایش اطلاعات به صورت چارتهای گرافیکی و نمودارهای شفاف و قابل فهم
مانیتور کردن تمامی دانلود ها و آپلودها
پشتیبانی از انواع اتصالهای اینترنتی از جمله دایل آپ، ADSL، ISDN و …
دارای ابزارهای اطلاعاتی در مورد شبکه
واسط کاربری ساده و بدون نیاز به آموزش
امکان تعیین سقف زمانی و حجمی برای کاربران
و …

Description

NetWorx is a simple, yet versatile and powerful tool that helps you objectively evaluate your bandwidth consumption situation. You can use it to collect bandwidth usage data and measure the speed of your Internet or any other network connections.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری