Apeaksoft iPhone Eraser 1.0.6

Apeaksoft iPhone Eraser 1.0.6

  • کاربرد : نرم افزار بازیابی اطلاعات پاک‌شده از روی آیفون
  • نسخه :Version 1.0.6
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Apeaksoft
  • سال تولید : 2018

توضیحات

یک نرم افزار برای بازیابی اطلاعات از دست رفته و حذف شده در آیفون مدل های iPhone X / iPhone 8 / iPhone 8 Plus می باشد. شما همچنین می توانید داده های از دست رفته را پشتیبان گیری نموده و زمانی که اطلاعات دستگاه iOS خود را از دست داده باشید می توانید از آیتونز و آیکلاد بازیابی کنید.

با استفاده از این نرم افزار می توانید اطلاعات iphone را بازیابی کرده و طیف گسترده ای از فایل های مختلف مانند مخاطبین، عکس ها، یادداشت ها، پیام های متنی / عکس ها، تاریخچه مرورگر سافاری و بلک لیست تماس ها و غیره را بازیابی کنید.

بازیابی و خروجی داده های حذف شده یا از دست رفته از هر دستگاه iOS شامل iPhone X/8/8 Plus, iPhone 7 Plus/7, iPhone 6s Plus/6s, iPhone 6 Plus/6, iPhone 5/5s/5c و غیره

فایل های حذف شده یا از دست رفته خود از جمله عکس ها، پیام ها، مخاطبین، یادداشت ها، تاریخچه تماس، فیلم ها، تقویم، ویدیو، برنامه ها و غیره برای دستگاه های خود بازیابی کنید.

قبل از بازگرداندن و بازیابی فایل های از دست رفته به رایانه قبل از بازگرداندن فایل های پشتیبان (هر دو فایل های حذف شده و موجود) در حالی که نگه داشتن آنها در حال حاضر ناقص است.

دانلود و بازیابی عکس ها و دیگر نوع داده از فایل های پشتیبان iCloud به عنوان نرم افزار بازیابی اطلاعات پشتیبان iCloud.

Description

Apeaksoft iPhone Eraser is the most useful utility to erase all content and settings permanently and thoroughly from iPhone iPad or iPod. In addition, you are able to erase more than one iOS device simultaneously.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری