Blue Cat's Late Replies 1.2.0

Blue Cat's Late Replies 1.2.0

  • 5.0 (1 رای)
  • کاربرد : پلاگین افکت های چندگانه میکس و مسترینگ با طراحی حیرت اور
  • نسخه :Version 1.2.0
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Blue Cat's
  • سال تولید : 2018

توضیحات

یک پلاگین همه کاره ی جالب با محیطی حرفه ای که به گفته سازندگانش با تمام پلاگین های میکس و مسترینگ متفاوت است را تجربه خواهید کرد! در فرایند میکس و مسترینگ معمولا زمانی اتفاق می افتد که شما چندین پلاگین را در نرم افزار اجرا می کنید و مجبورید بر روی هر کدام جداگانه کار کنید ؛ در پلاگین Late Replies هم همین اتفاق می افتد با یک تفاوت بزرگ ؛ وقتی شما پلاگین را اجرا می کنید همان کارها در یک پلاگین انجام می شود به طور حرفه ای! در واقع شما یک پلاگین قدرتمند، همه کاره و تاثیرگذار با قدرتی نامحدود را در اختیار دارید که انواع افکت های مختلف میکس و مسترینگ را مانند افکت های مدولاسیون، اکولایزر و فیلتر، پردازنده های دینامیکی، پیچ و فرکانس شیفترها، ویو شیپر، گیت، بیت کروشر، کامپرسور و … با بالاترین کیفیت و عملکرد در اختیارتان قرار می دهد. ماژول های ۸ کاناله پترن، حلقه های داخلی فیدبک ducker منسجم، ساید چین داخلی و خارجی، هماهنگی با تمپوی نرم افزاری و همچنین داشتن صدها پریست ذخیره شده از قابلیت های مهم این پلاگین ورژن جدید بشمار میاید. به هیچ وجه این پلاگین ورژن جدید و قدرتمند را از دست ندهید و همین الان دانلود کنید!

Description

Blue Cat's Late Replies is a powerful delay and multi effects plug-in that can be indefinitely extended by hosting third party VST, VST3 or AU plug-ins anywhere in the signal path.

- Powerful delay with built-in effects and third party plug-ins support.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

  • حمید ضروری
    (00:09)   1397/3/23
    گزارش تخلف گزارش تخلف دارد
    سلام با تشکر از سایت خوبتون.لینک دانلود کار نمیکنه

    پاسخ مدیریت: با سلام،
    متاسفانه سایت حدود 24 ساعت با مشکل روبرو بود که خوشبختانه برطرف شده در حال حاضر.
    با عرض پوزش بابت مشکل بوجود آمده.
    موفق باشید.

بارگزاری