Fuse Audio Labs TCS-68 1.0 Fuse Audio Labs TCS-68 1.0

Fuse Audio Labs TCS-68 1.0 Fuse Audio Labs TCS-68 1.0

  • نسخه :Version TCS-68 1.0
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Fuse Audio Labs
  • سال تولید : 2018

توضیحات

Fuse Audio Labs VCL-4 یک پاور آمپ جدید و منحصر به فرد از شرکت Fuse Audio Labs برای میکس و مسترینگ است که به صورت پلاگین برای استفاده در تمام نرم افزارهای اهنگسازی عرضه شده و تصمیم گرفته ایم نسخه کامل اش را حضورتان معرفی کنیم! با نصب Fuse Audio Labs VCL-4 بر روی نرم افزار اهنگسازی تان، یک پاور آمپ جدید و شبیه سازی شده انالوگ را برای تقویت و فشرده سازی صداهایتان در اختیار دارید! کار با این پلاگین بسیار ساده بوده و با تغییرات دو دکمه استانه و خروجی صدا می توانید تقویت و فشرده سازی صداهایتان را اعمال کنید. زمانیکه این پلاگین را در میکسر نرم افزار خود اجرا می کنید، کافیست با چرخاندن دو کلید Ratio و Meter تغییرات مورد نظر خود را اعمال کنید و به صداهای خود یک افکت پاور آمپ جدید اضافه کنید. اگر به دنبال یک پاور آمپ جدید و منحصر به فرد برای میکس و مسترینگ اهنگ های خود هستید بدون شک Fuse Audio Labs VCL-4 نظرتان را جلب می کند!

Description

The TCS-68 was made to pay homage to one of the most iconic cassette tape based 8-track recorders introduced in 1990, a little while before digital multitrack recording solutions forced their way through into the consumer mark

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری