PassFab ToolKit 1.0.0.1

PassFab ToolKit 1.0.0.1

  • کاربرد : بازیابی رمز ویندوز و اسناد آفیس
  • نسخه :Version 1.0.0.1
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : PassFab
  • سال تولید : 2018

توضیحات

مجموعه ای از قدرتمندترین ابزار برای بازگرداندن یا تنظیم مجدد کلمه عبور برای ویندوز، ورد، اکسل، PPT، ZIP، RAR، PDF، و بیش از 100 نوع سند دیگر است . رمز ورود به سیستم برای کامپیوتر یا لپ تاپ شما از دست رفته است؟ نرم افزار بازیابی رمز عبور ویندوز PassFab به راحتی می تواند رمز عبور مدیر، رمز عبور مهمان یا رمز عبور حساب مایکروسافت را بازیابی کند تا شما بتوانید به کامپیوتر قفل شده دسترسی پیدا کنید . این نرم افزار از تمامی برندهای کامپیوتری از جمله Dell, HP, Lenovo, ASUS, Sony و Acer پشتیبانی می کند . PassFab دارای دو گزینه برای بازیابی است: Quick Recovery Wizard بازیابی پسورد با استفاده از فایل های پیش فرض ISO و Advanced Recovery Wizard بازیابی پسورد با استفاده از فایل های سفارشی سازی شده ISO . استفاده از فن آوری چند هسته ای GPU جاسازی شده در این نرم افزار می تواند فرایند بازیابی رمز عبور را تا 15 برابر سرعت بخشید .

ویژگی های نرم افزار PassFab ToolKit :
– پشتیبانی از MS Office 2016 و نسخه های قبل

– پشتیبانی از PDF 1.7 و نسخه های قبلی

– پشتیبانی از آرشیوهای WinZIP / ZIP / PKZip

– پشتیبانی از RAR و WinRAR

– پشتیبانی از ویندوز 10 / 8.1 / 8/7 / XP / Vista

Description

PassFab ToolKit - Recover or reset passwords for Windows, Word, Excel, PPT, ZIP, RAR, PDF, and more than 100 document types. Lost login password for your Windows PC or laptop? Windows password recovery tool in PassFab can easily recover or reset Administrator password, guest password, or Microsoft account password so that you can get into locked computer.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری