TagScanner Portable 6.0.28

TagScanner Portable 6.0.28

  • کاربرد : مدیریت و ویرایش تگ فایل های صوتی
  • نسخه :Version 6.0.28
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Sergey Serkov
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم افزاری جدید به منظور مدیریت مجموعه موسیقی و تگ های فایل های صوتی شماست. احتمالا برای شما هم پیش آمده که با انتقال یک فایل موسیقی در گوشی موبایل یا تبلت های خود ، زمانی طولانی را به پیدا کردن آن اختصاص دهید ! چرا که در موزیک پلیر دستگاه های قابل حمل ، معمولاً قسمت Title به جای نام فایل MP3 فایل های موسیقی نمایش داده می شود. از این رو احتمالا عبارت Unknown را بارها و بارها مشاهده کرده اید ! در صورتی که در این قسمت برای یک فایل موسیقی عبارتی تعریف نشود ، شما با عبارت گفته شده رو به رو می شوید.
توسط این نرم افزار شما می توانید تگ فایل های صوتی را با امکاناتی وسیع ویرایش کرده و آنان را شخصی سازی کنید ، تبلیغات موجود بر روی فایل های موسیقی را حذف کرده و عباراتی صحیح را در قسمت هنرمند ، نام آلبوم و … درج کنید. علاوه بر این ها به کمک این نرم افزار می توانید نام فایل ها را بر اساس اطلاعات وارد شده در تگ ها تغییر دهید ، اطلاعات تگ ها را از نام فایل تنظیم کنید و به طور کلی کنترلی کامل و مثال زدنی را بر روی تگ های فایل های صوتی داشته باشید.
ویژگی های کلیدی نرم افزار TagScanner :

– تغییر نام فایل ها بر اساس اطلاعات وارد شده در تگ ها

– دارا بودن ویرایشگر تگ چندگانه و قدرتمند

– وارد کردن اطلاعات تگ ها از دیتابیس های آنلاین

– استفاده از نام فایل یا فولدر برای درج در اطلاعات تگ ها

– پشتیبانی کامل از Unicode

– پشتیبانی از انواع فرمت های MP3, OGG, Musepack, Monkey’s Audio, FLAC, AAC, OptimFROG, SPEEX, WavePack, TrueAudio, WMA, MP4

– تهیه خروجی از پلی لیست ها در فرمت های HTML, Excel و CSV

Description

TagScanner is a multifunction program for organizing and managing your music collection.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری