Sonarworks Reference 4 Studio Edition 4.1.0.50

Sonarworks Reference 4 Studio Edition 4.1.0.50

  • کاربرد : نرم افزار حذف کالریشن های ناخواسته از اسپیکر ها و هدفون ها
  • نسخه :Version 4.1.0.50
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Sonarworks
  • سال تولید : 2018

توضیحات

از محصولات کمپانی Sonarworks برای حذف کالریشن ناخواسته از هدفون ها و اسپیکر های استودیو می باشد. بنابراین به جای اینکه نگران تنظیمات و تاثیر درست صدا بر روی شنونده خارجی خود باشید، تنها کافیست بر روی موزیک تمرکز کنید و مطمئن باشید که صدا به صورت واقعی و دقیق شنیده می شود.
Reference 4 Studio Edition یک بسته کامل نرم افزاری بسیار قدرتمند می باشد که با تخمین و اندازه گیری استودیوی شما، به سرعت یک پروفایل کالیبراسیون مطابق با استاندارد های دستگاه های صوتی ایجاد کرده و برای استفاده از هدفون ها می توانید یک پروفایل پیش ساخته را انتخاب کنید. کالیبراسیون قادر به اجرا در DAW از طریق پلاگین برای کمترین زمان تاخیر و یا از طریق Systemwide برای حداکثر قابلیت و انعطاف پذیری می باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Reference 4 Studio Edition:
- حذف coloration های ناخواسته
- ایجاد حالت های فیلتر و شبیه سازی از پیش تعریف شده برای استفاده در موقعیت های مختلف
- پشتیبانی از فرمت های AU, AAX Native, RTAS و VST
- شامل تمام ویژگی های پلاگین DAW
- رابط کاربری مناسب
- و ...

Description

Finally you can work with confidence on the setup you have. Sonarworks Reference 4 removes unwanted coloration from your studio speakers and headphones, so you can trust that you hear your mix accurately.

Reference 4 Studio Edition offers the full package of highly powerful software, providing consistent reference sound both in the studio and on the go. Measure your studio with a measurement mic, it takes around 10 minutes. Reference 4 then creates a calibration profile. For headphones select a pre-made profile, and you're ready to go. Calibration can be run in DAW via plugin for lowest latency or via Systemwide for maximum versatility.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری