Heaventools Resource Tuner 2.20

Heaventools Resource Tuner 2.20

  • کاربرد : ویرایش و تغییر در رابط بصری برنامه های ویندوز
  • نسخه :Version 2.20
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Heaventools Software
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نام یک نرم افزار جدید و کاربردی، به منظور ویرایش و تغییر در رابط بصری برنامه ها در سیستم‌عامل ویندوز است. این نرم افزار شما را قادر می‌سازد که عناصر گرافیکی برنامه‌های ویندوز را مشاهده، ویرایش و یا استخراج کنید و مواردی از قبیل آیکون‌ها، رشته‌ها، تصاویر، صداها، دیالوگ‌ها، منو‌ها و … را مطابق با سلیقه خودتان تغییر دهید. همانطور که می‌دانید، یک فایل اجرای در سیستم‌عامل ویندوز در واقع پکیجی از هزاران و یا میلیون‌ها خط کدهای برنامه‌نویسی است که دائما در حال اجرای یک وظیفه و یا فراخوانی فایل‌های گرافیکی مربوط به رابط نرم افزار است.

از این جهت تغییر در رابط گرافیکی یه برنامه، فقط و فقط از دست برنامه‌نویس آن برمی‌آید. اما در این مطلب نرم افزاری را برای شما آماده کرده‌ایم که بدون نیاز به دسترسی کد منبع، شما را قادر خواهد ساخت تغییرات دلخواه خود را بر روی هر برنامه‌ای اعمال کنید. برای کار با این برنامه، شما هیچ نیازی به دانش تخصصی در زمینه برنامه‌نویسی نخواهید داشت و تنها با چند ویرایش ساده قادر هستید به تغییرات دلخواه خود دست پیدا کنید.



ویژگی های نرم افزار Heaventools Resource Tuner :

– قابلیت جستجوی آسان در میان فایل‌های منبع

– قابلیت تغییر در برند اپلیکیشن‌ها با ویرایش لوگو و یا آیکون آن‌ها

– امکان شخصی‌‌سازی رابط گرافیکی برنامه دلخواه

– امکان ترجمه اپلیکیشن‌ها به زبان دلخواه خود

– قابلیت اسکن کردن هارد درایو برای دست‌یابی به منابع مخفی برنامه‌ها

– امکان سازگارسازی رابط گرافیکی برنامه در سیستم‌عامل‌های جدید

– مناسب برای فارسی‌سازی نرم افزارها

Description

Resource Tuner lets you view, extract, replace, edit, and delete the embedded resources of executable files: icons, strings, images, sounds, dialogs, menus - all that make up the visual part of your Windows programs.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری