GiliSoft Audio Recorder Pro 7.4.0

GiliSoft Audio Recorder Pro 7.4.0

  • کاربرد : نرم افزار ضبط صدا
  • نسخه :Version 7.4.0
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : GiliSoft
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نام نرم افزاری جدید جهت ضبط حرفه ای صدا در محیط ویندوز است. این نرم افزار می تواند صداهای محیط سیستم عامل و همچنین صداهای میکروفون را در فرمت های AAC, AC3, AIFF, AMR, AU, FLAC, M4A, M4B, M4R, MKA, MP2, MP3, OGG, RA, VOC, WAV یا WMA با بالاترین کیفیت ممکن ضبط کند. ضبط صدای محیط ویندوز کار سخت و دشواری نیست ، اما GiliSoft Audio Recorder Pro قصد دارد این کار را باز هم ساده تر کند تا حتی کاربرانی که دارای دانش متوسط از دنیای کامپیوتر هستند نیز بتوانند به سادگی به اهداف خود دست پیدا کنند.

این نرم افزار شما را قادر می سازد ضمن کنترل دقیق تمامی پارامترها ، پیش آغاز فرآیند ضبط صدا کیفیت فایل خروجی را تعیین کنید ، در صورتی که از زمان دقیق مورد نظر خود برای آغاز و پایان فرآیند ضبط صدا اطلاع داشته باشید می توانید از تایمر داخلی این نرم افزار نیز استفاده کنید. به وسیله این تایمر میت وانید زمان دقیق آغاز و پایان فرآیند ضبط صدا را تنظیم کنید تا ضبط صدا به صورت اتوماتیک انجام گیرد.
ویژگی های نرم افزار GiliSoft Audio Recorder Pro :

– مکان تعیین کیفیت فایل ضبط شده

– دارای تایمر برای ضبط اتوماتیک صداها

– قابلیت شناسایی سکوت در حین ضبط

– دارای موتور پیشرفته صوتی برای ضبط صداها با کیفیت عالی

– امکان تنظیم پارامترها پیش از آغاز فرآیند ضبط صدا

Description

GiliSoft Audio Recorder Pro is a perfect audio recorder to record computer sounds and microphone to AAC, AC3, AIFF, AMR, AU, FLAC, M4A, M4B, M4R, MKA, MP2, MP3, OGG, RA, VOC, WAV or WMA files on Windows XP,7/10.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری