سندباد 17

سندباد 17

  • نوع فایل : فیلم
  • زبان : فارسی
  • کیفیت : 480 x 320 / 25 fps
  • زمان : 23:03

توضیحات

در گوشه‌ای از کشور پهناور ایران قدیم، در شهر بغداد، پسر ماجراجویی به نام سندباد زندگی می‌کرد . او که پسر یک تاجر مشهور در این شهر بود، شبی از روی کنجکاوی به میهمانی حاکم بغداد که پدرش در آن دعوت شده بود سرک می‌کشد. در این میهمانی میهمانان زیادی از کشورهای مختلف دعوت شده و مشغول هنرنمایی بودند. سندباد که از عموی دریانوردِ خود، علی، هم بارها داستان‌های زیادی از اطراف دنیا شنیده بود، حالا باور می‌کند که دنیا خیلی خیلی بزرگتر از این جایی است که او در آن زندگی می‌کند و شگفتی‌های بسیاری دارد. او تصمیم می‌گیرد برای کشف رازهای دنیا به یک سفر طولانی برود. یک مرغ مینا به اسم شیلا که عمو علی از آخرین سفر خود برای سندباد به ارمغان آورده بود به دنبال او راهی می‌شود. در سفر سندباد، یاران خوبی مثل علی‌بابا، جوان شجاع و مهربانی که در گذشته یکی از چهل دزد بغداد بوده و باباعلاءالدین، یک پیرمرد دانا و مهربان، با او همراه شده و در هیچ‌کدام از سختی‌های سفر او را تنها نمی‌گذارند .
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری