Eplan API 2.7

Eplan API 2.7

  • کاربرد : افزونه اضافه کردن قابلیت کدنویسی به نرم افزار Eplan
  • نسخه :Version 2.7
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • سال تولید : 2018

توضیحات

افزونه Eplan API قابلیتی کاربردی را به پلتفرم EPLAN اصلی شما اضافه می کند که با استفاده از آن قادر خواهید بود به برنامه نویسی در EPLAN بپردازید و از آن جایی که برنامه نویسی و سفارشی سازی امور یک مولفه کلیدی در مهندسی محسوب می شود، با نصب این افزونه می توان به انجام پروژه های کارآمدتر و قابل ویرایش در نرم افزار EPLAN پرداخت و انجام بسیاری از امور را به وسیله ابزارهای خودکارسازی، راحت تر نمود.
به عبارت دیگر با استفاده از افزونه API می توانید مطابق با شیوه ی عملکردی مخصوص شرکت خود، ویژگی ها و عملکردهای خاص خود را در نرم افزار EPLAN پیاده سازی نموده و به برنامه نویسی Add-ins و برنامه های کاربردی آفلاین در EPLAN بپردازید.
ایجاد add-inها امکانی را فراهم می کند تا با اضافه کردن قابلیت های جدید در رابط کاربری EPLAN، آن را برای کارخود بهتر کنید. EPLAN API تعدادی از توابع را در اختیار شما قرار می دهد که به وسیله ی آن ها قادر خواهید بود به طور مستقیم به عناصر موجود در یک پروژه EPLAN دسترسی پیدا کنید. برای مثال می توانید به انجام اعمالی نظیر تولید، ویرایش و حذف پروژه ها، صفحات، ماکروها و توابع یک پروژه بپردازید.

قابلیت های کلیدی افزونه Eplan API:
- رابط کاربری برنامه نویسی یکپارچه
- قابل استفاده در نرم افزارهای EPLAN Electric P8، EPLAN Fluid، EPLAN Pro Panel و EPLAN Preplanning
- برنامه نویسی برمبنای تکنولوژی دات نت مایکروسافت
- نوشتن ماکرو برای پروژه EPLAN
- و ...

Description

EPLAN Software & Service GmbH & Co., is pleased to announce the availability of Eplan API 2.7. This application offers you an efficient possibility to implement individual functionalities in your own company on the basis of the EPLAN Platform and thus to further increase the workflow and system integration. As a key component in engineering EPLAN provides highly efficient project editing highly rationalized through automatisms through individual customizing to your special tasks. Providers of interfaces and engineering solutions in the EPLAN environment can open up additional market opportunities through the creative implementation of own application ideas on the basis of the EPLAN API.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری