Lynda - Revit 2019 Essential Training for Architecture (Metric)

Lynda - Revit 2019 Essential Training for Architecture (Metric)

  • کاربرد : آموزش Revit 2019 ویژه معماران ( imperial )
  • نوع فایل : فیلم آموزشی
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows-Mac-Linux-Android-iOS
  • تولید کننده : Lynda
  • سال تولید : 2018

توضیحات

مهارت های معماری خود را به کمک نرم افزار Revit Architecture 2019 به سطح بالاتری برسانید. این دوره ی آموزشی به طور کامل با سیستم متری ضبط شده است و تکنیک های لازم برای تکمیل پروژه های معماری را در نرم افزار Revit 2019 به شما آموزش می دهد. شما در ابتدای این دوره با محیط Revit آشنا می شوید و یاد می گیرید که چطور یک پروژه را ایجاد کنید و چگونه شبکه ها، مرحله ها، و ابعاد را به طرح های خود اضافه نمائید.

سپس، آقای Paul F. Aubin به شما کمک می کند تا وارد مرحله ی مدلسازی شوید و شروع به ایجاد کردن درها، دیوارها، و پنجره ها نمائید. او در ادامه، نحوه ی ساخت و قرینه کردن گروه ها را آموزش می دهد و شما را با شیوه ی لینک کردن به فایل های DWG، و کار با سقف ها، طبقه ها، و پشت بام آشنا می نماید.

آقای Paul F. Aubin همچنین تکنیک های پیشرفته ای را برای مدلسازی راه پله و دیوارهای پیچیده به شما آموزش می دهد، و نحوه ی اضافه کردن اتاق ها و ساخت برنامه اجرایی را توضیح می دهد. شما در انتهای دوره نیز با روش حاشیه نویسی در طرح ها آشنا می شوید و نحوه ی استخراج ورقه ها به PDF و AutoCAD را یاد می گیرید.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری