Lynda - Learning Solidworks PDM

Lynda - Learning Solidworks PDM

  • کاربرد : آموزش مدیریت اطلاعاتی محصولات بوسیله SOLIDWORKS PDM
  • نوع فایل : فیلم آموزشی
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows-Mac-Linux-Android-iOS
  • تولید کننده : Lynda
  • سال تولید : 2018

توضیحات

مدیریت اطلاعات محصول (PDM) در SOLIDWORKS به شما اجازه می دهد تا بتوانید داده های طراحی خود را در طول فرآیند توسعه ی محصول تحت نظر بگیرید. PDM یک مهارت ضروری برای کاری های تیمی می باشد و در محیط های چندکاربره نیز بسیار مفید است.
این دوره ی آموزشی، مباحث اولیه ی SOLIDWORKS PDM را به مهندسان و طراحانی که در حال حاضر با نرم افزار سالیدورک آشنا هستند توضیح می دهد. شما در ابتدا یاد می گیرید که این برنامه چطور کار می کند و چه پیش نیازهایی برای اجرا دارد.
سپس می آموزید که چگونه یک فضا برای پروژه ی خود ایجاد کنید و کاربران، گروه ها، و سیستم ها را به آن اضافه نمائید. در پایان نیز یاد می گیرید که به چه صورت اشیا را به محیط بیفزایید، فایل ها را بررسی کنید، و با نسخه ها، متغیرها، و کارت های اطلاعاتی کار نمائید.

Description

SOLIDWORKS Product Data Management (PDM) allows you to keep track of design data throughout the product development lifecycle. PDM is essential for team collaboration and efficiency in multiuser environments. This course teaches the basics of SOLIDWORKS PDM to engineers and designers who are already familiar with SOLIDWORKS. Learn how the software works, and the requirements needed to run it. Find out how to create a vault for your project, and add users, groups, and workflows. You can also learn how to add objects to the vault, check files in and out, and work with versions, variables, and data cards. Along the way, instructor David Antanavige provides tips for tracking changes, organizing your projects, and maintaining file references.
Topics include:
Setting up PDM
Creating a vault
Creating users and groups
Setting permissions
Working with data cards
Searching
Creating a new project
Adding files to the vault
Versioning in PDM
Working offline and online
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری