Lynda - Maya Fundamentals of Medical Animations

Lynda - Maya Fundamentals of Medical Animations

  • کاربرد : با اصول و تکنیک های اولیه ساخت انیمیشن های پزشکی 3D با استفاده از نرم افزار Autodesk Maya 2018 آشنا
  • نوع فایل : فیلم آموزشی
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows-Mac-Linux-Android-iOS
  • تولید کننده : Lynda
  • سال تولید : 2018

توضیحات

انیمیشن های وابسته به پزشکی، حس کنجکاوی ما را در مورد بدن انسان ارضا می کنند و به ما اجازه می دهند تا فرآیندهای زیست شناسی و آناتومی را به زیبایی مشاهده کنیم. این انیمیشن ها، ابزارهای ارتباطی مناسبی برای آموزش دادن به متخصصان بهداشت، کارآموزان، و یا نمایش عمومی شگفتی های بدن انسان می باشند و امکانات جدیدی را برای علاقه مندان به دانش پزشکی فراهم می کنند. شما در این دوره ی آموزشی با اصول و تکنیک های اولیه ساخت انیمیشن های پزشکی 3D با استفاده از نرم افزار Autodesk Maya 2018 آشنا خواهید شد. شما در ابتدا می آموزید که از کجا منابع و رفرنس های مناسبی پیدا کنید، چگونه از Protein Data Bank برای دانلود مدل های سه بعدی مخصوص انیمیشن ملکولی استفاده کنید، و چگونه داستان سرایی را شروع نمایید. در ادامه نیز یاد می گیرید که چطور انیمیشن های مربوط به علم پزشکی را ایجاد کنید و چگونه از جلوه های تصویری، متریال، نورپردازی، و سایه زنی برای برجسته کردن کار خود استفاده نمایید.

سایر توضیحات: Lynda.com یک کمپانی آموزش آنلاین مشهور می باشد که هزاران دوره ی آموزشی را در زمینه ی نرم افزار، خلاقیت، و مهارت های کسب و کار تولید و عرضه کرده است. این شرکت نزدیک به 20 سال است که در حوزه ی کمک به دانش آموزان، مدیرها، و علاقه مندان به رشته های کامپیوتری فعالیت می کند و از مدرسان حرفه ای جهت ضبط آموزش ها استفاده می نماید.

Description

Medical animations indulge our curiosity about the human body by allowing us to peer within at key biological processes and anatomy. They are valuable communication tools for teaching healthcare professionals, trainees, and the general public about the wonders of the human body. In this course, learn about the basic principles and techniques of 3D medical animation using Autodesk Maya 2018. Discover where to find good resources and references, how to use the Protein Data Bank to download 3D models for molecular animation, and how to approach storyboarding. Learn how to create some basic medical animations, including cell division and blood cell flow. Plus, explore common visual aesthetics in medical animations and see how to use lighting and material shading to make your animations stand out.
Topics include:
Why study medical animation?
Storyboarding
Creating basic medical animations
How different aesthetics can impact your final animation
Cinematic and three-point lighting
Working with layered shaders
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری