Lynda - Solid Works Installation and Maintenance

Lynda - Solid Works Installation and Maintenance

  • کاربرد : نسخه ی Standalone سالیدورکس را که یک مجوز تک کاربره بر روی یک دستگاه محلی است نصب کنید و چگونه مجوز
  • نوع فایل : فیلم آموزشی
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows-Mac-Linux-Android-iOS
  • تولید کننده : Lynda
  • سال تولید : 2018

توضیحات

قبل از اینکه شما بتوانید از نرم افزار SOLIDWORKS استفاده کنید، باید آن را به طور صحیح راه اندازی کنید. این دوره به شما نشان می دهد که چطور نسخه ی Standalone سالیدورکس را که یک مجوز تک کاربره بر روی یک دستگاه محلی است نصب کنید و چگونه مجوز شبکه ای SOLIDWORKS را راه اندازی نمایید. مدرس این دوره، آقای David Antanavige مهمترین تفاوت های بین این دو نوع مجوز را به شما توضیح می دهد و شما را با نحوه ی انجام کارهای مهمی نظیر به روز رسانی SOLIDWORKS، پشتیبان گیری از تنظیمات، و پیکربندی مکان ها برای ذخیره سازی قالب ها و طراحی کتابخانه ها آشنا می کند. شما در ادامه نیز نحوه ی نصب مجوز خانگی SOLIDWORKS را یاد می گیرید و با سایر ابزارهای سالیدورکس نظیر: SOLIDWORKS PDM, DraftSight و افزونه های آن آشنا می شوید.

سایر توضیحات: Lynda.com یک کمپانی آموزش آنلاین مشهور می باشد که هزاران دوره ی آموزشی را در زمینه ی نرم افزار، خلاقیت، و مهارت های کسب و کار تولید و عرضه کرده است. این شرکت نزدیک به 20 سال است که در حوزه ی کمک به دانش آموزان، مدیرها، و علاقه مندان به رشته های کامپیوتری فعالیت می کند و از مدرسان حرفه ای جهت ضبط آموزش ها استفاده می نماید.

Description

Before you can begin to use SOLIDWORKS, you need to set it up correctly. This course shows how to install SOLIDWORKS Standalone—a single user license on a local machine—as well as a SOLIDWORKS Network License. Instructor David Antanavige explains the critical differences between the two licenses and demonstrates how to perform important maintenance tasks, such as updating SOLIDWORKS, backing up your settings, and configuring locations to store templates and design libraries. He also shows how to install a Home Use License (HUL) and other SOLIDWORKS software, such as SOLIDWORKS PDM, DraftSight, and helpful add-ins. Plus, learn about the options available for transferring licenses between users.
Topics include:
Installing SOLIDWORKS from an online resource or disc image
Upgrading SOLIDWORKS
Copying settings
Activating and transferring the license
Installing a SOLIDWORKS Network License (SNL)
Installing a SOLIDWORKS Home Use License (HUL)
Installing SOLIDWORKS PDM and other products
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری