Packt Publishing - Creatiing a game with blender game engine

Packt Publishing - Creatiing a game with blender game engine

  • کاربرد : آموزش ایجاد بازی با موتور انجین Blender
  • نوع فایل : فیلم آموزشی
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows-Mac-Linux-Android-iOS
  • تولید کننده : Packt Publishing
  • سال تولید : 2017

توضیحات

این دوره آموزشی شما را به موتور بازی بلندر معرفی می کند. از ابتدا در مورد مدل سازی دارایی بازی، نظریه توسعه بازی ها و نحوه استفاده ازآنها برای ایجاد یک نمونه اصلی یاد می گیرید و بعد میتونید اون رو به صورت آنلاین منتشر کنید. شما با یادگیری تفاوت های اساسی بین موتور بازی و منطق رندر استاندارد، پشت تصمیم گیری های بازی، فیزیک و بهینه سازی مدل ها برای درک درستی از چگونگی یک موتور بازی و چگونگی تعاملات برای اطمینان از اینکه مدل ها به خوبی در زمان واقعی اجرا می شوند شروع می کنید.
سپس یک درک پایه از نحوه ایجاد دارایی های بازی ، از جمله پیدا کردن دارایی های مناسب رایگان آنلاین، ایجاد مدل های texture-paintedخود و استفاده از cycles render engineبرای ساخت بازی های واقع گرایانه خواهید آموخت.
بعد، یک ورک فلوی پایه برای ایجاد یک بازی از ابتدا، ازجمله برنامه ریزی، ایجاد یک محیط پایه، افزودن دارایی های بازی، و در نهایت دادنِ حرکت و انیمیشن را با درک نحوه تنظیم محیط بازی پایه، بررسی می کنید.
به این ترتیب ، ما به افزودن ابزار اضافی به بازی از جمله جلوه های ویژه مانند گرد و غبار نگاه می کنیم.و به ساخت یک بازی مینی با آماده شدنش برای انتشار پایان می دهیم. در نهایت ما از طریق بهینه سازی و آماده سازی بازی خود ،برای صادرات اقدام می کنیم، بنابراین می توان آن را در هر کامپیوتر دیگری بازی کرد و انتشار آن از طریق فرآیند اولیه، به بازار آنلاین ادامه می یابد.
در پایان این دوره آموزشی شما دانش گسترده ای از نحوه عملکرد موتور بازی و نحوه استفاده از بلندر را به عنوان یک ابزارمدل سازی/تکسچر برای ایجاد شخصیت ها و مدل ها برای موتورهای بازی های دیگر خواهید داشت.
عناوین اصلی این دوره آموزشی:
بررسی انجین بازی
دستکاری دارایی های بازی
محیط و جنبش
تعامل و رویداد ها
منو ها و جلوه های ویژه
انتشار بازی
و …

Description

Explore game development in Blender—asset creation and its integrated game engine—by covering concepts such as building, coding, and publishing a complete game
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری