The Gnomon Workshop - Creating Hyper Realistic Characters in ZBrush (Repack)

The Gnomon Workshop - Creating Hyper Realistic Characters in ZBrush (Repack)

  • 5.0 (1 رای)
  • کاربرد : آموزش ایجاد Waffle با Grasshopper و Rhinoscript
  • نوع فایل : فیلم آموزشی
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows-Mac-Linux-Android-iOS
  • تولید کننده : The Gnomon Workshop
  • سال تولید : 2017

توضیحات

در این دوره آموزشی از شرکت thinkparametric ، مربی دوره Rodrigo Medina ، به آموزش چگونگی ایجاد stereotomy غیر استاندارد یا ساختارهای وافل با گرس هاپر و راینو اسکریپت می پردازد. تنظیمات سطح انحنای دابل ، استخراج ساختار وافل ، ایجاد دیفینیشن پارامتری، نحوه کدنویسی اسکریپت برای اتوماتیک کردن تمام اتصالات عناصر. عناوین اصلی این دوره آموزشی:
ایجاد سطح با منحنی راهنما
استخراج rib از سطح میزبان
پالایش دیفینشن ها برای بدست آوردن سطوح پاک کننده
تنظیمات متغییر اصلی در RhinoScript
کد نویسی حلقه ها و دستورات شرطی
کد نویسی عملیات هندسی
Laying Down و برچسب گذاری Rib ها برای Laser Cut
و …

Description

This title offers an in-depth demonstration on how to effectively use ZBrush to create a hyper realistic character. Hossein Diba shares a thorough breakdown of his workflow, tools and methods using a character study of the wrestler Steve Austin. Likeness sculpting starts with a low resolution base-mesh, then continues with sculpting of the primary shapes, where Hossein focuses on refining the base-mesh and sculpting the landmark anatomical features including those of the head, such as the ears and nose. He then begins to work out the secondary forms as he refines muscle shapes, facial anatomy and the detailed analysis of reference in order to finish the facial likeness. Tertiary detail is then added using alphas and different brush techniques to create the small skin wrinkles and pores which add the final element of realism. With the sculpt complete, Hossein demonstrates how to use Fibermesh to create facial hair as well basic texturing with Polypaint. Lastly the character is posed with Transpose Master and a presentation render is produced using ZBrush render passes that are composited in Photoshop. Artists of all levels interested in realistic 3D character creation will be inspired by this masterful demonstration by Hossein Diba, who generously shares his experience, thoughts and technique.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری