Udemy - Create Realistic 3D Hair With Zbrush and Maya (Fibermesh)

Udemy - Create Realistic 3D Hair With Zbrush and Maya (Fibermesh)

  • 5.0 (1 رای)
  • کاربرد : آموزش ساخت موی واقعی در زیبراش و مایا
  • نوع فایل : فیلم آموزشی
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows-Mac-Linux-Android-iOS
  • تولید کننده : Udemy
  • سال تولید : 2018

توضیحات

چگونگی ایجاد مو در 3D را با استفاده از Fibermesh و Maya Hairsystems بیاموزید. من به شما اصول اولیه را نشان می دهم، بعد از طریق یک مثال پیش بروید. شما چگونگی تولید Fibermesh، نحوه اسکالپ آن با کنترل کامل را یاد می گیرید ، و سپس زمان اتمام کار ، فایبر مش را بعنوان منحنی صادر می کنیم.
این، شامل یک اسکریپت است که لایه های مختلف زیرشاخه را به صورت منحنی از زیبراش صادر می کند و آنها را به گروه هایی با حالت Hairsystems و PFX تبدیل می کند که با یک کلیک سازمان دهی می شوند.
این نکته هنگام ایجاد موی پیشرفته با لایه های مختلف، ضروری است. همچنین به نحوه روشن کردن و سایه دادن به مو برای رندر زیبا می پردازم. این آموزش یک میانبر عالی برای کسانی است که در صنعت CG تازه کار هستند.

Description

Learn how to create hair in 3D using Fibermesh and Maya Hairsystems. I will show you the basics, then go through a working example. You will learn how to generate Fibermesh, How to sculpt it with full control, and then we will export the Fibermesh as curves when we are finished. I am including a script that will take the different subtool layers exported as curves from Zbrush, and convert them to groups with Hairsystems and PFX hair strokes neatly organized in a click of a button. This is necessary when creating advanced hair with many different layers. I also go into how to light and shade the hair for a nice render. This is a great shortcut for anyone who is new to the CG Industry.

Who is the target audience?
Anyone who wants to be a Freelance Character Artist
Anyone looking to advance their 3D knowledge
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری