Lynda - Unreal Substance Designer Workflow

Lynda - Unreal Substance Designer Workflow

  • 5.0 (1 رای)
  • کاربرد : ایجاد تکسچر برای آثار سه بعدی، پروژه های تجسم سازی، و بازی ها
  • نوع فایل : فیلم آموزشی
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows-Mac-Linux-Android-iOS
  • تولید کننده : Lynda
  • سال تولید : 2018

توضیحات

یک ابزار قدرتمند جهت ایجاد تکسچر برای آثار سه بعدی، پروژه های تجسم سازی، و بازی ها می باشد. این دوره نحوه ی یکپارچه سازی و همکاری نرم افزار Substance Designer با موتور بازی سازی آنریل انجین را مورد بحث قرار می دهد. شما در این دوره ی آموزشی با مباحث مهم اصول ساخت تکسچر در نرم افزار Substance Designer برای استفاده در Unreal Engine آشنا می شوید. مدرس دوره، آقای Scott Pagano توضیح می دهد که چطور یک مدل را به Substance Designer وارد کنید و AO، انهنا، و نقشه های ID آن را بپزید. آقای Pagano همچنین مزایای سیستم ساخت تکسچر تدریجی را نشان می دهد و توضیح می دهد که چطور هم فایل خروجی تصویری را ایجاد کنید و هم فایل های substance را بسازید که هر دوی این فایل ها می توانند به آنریل وارد شوند و درون آنریل ادیتور ویرایش شوند.

سایر توضیحات: Lynda.com یک کمپانی آموزش آنلاین مشهور می باشد که هزاران دوره ی آموزشی را در زمینه ی نرم افزار، خلاقیت، و مهارت های کسب و کار تولید و عرضه کرده است. این شرکت نزدیک به 20 سال است که در حوزه ی کمک به دانش آموزان، مدیرها، و علاقه مندان به رشته های کامپیوتری فعالیت می کند و از مدرسان حرفه ای جهت ضبط آموزش ها استفاده می نماید.

Description

Explore the integration of Substance Designer—a powerful tool for creating textures for 3D art, visualization projects, and games—with Unreal Engine. This course provides a solid foundation of the principles of texture creation in Substance Designer for use in Unreal Engine. Instructor Scott Pagano explains how to import a model into Substance Designer and bake AO, curvature, and ID maps. He discusses the advantages of system-based procedural texture creation, and shows how to create both image file output and substances which can be used and modified directly in the Unreal editor.
Topics include:
Creating a substance graph
Stone, gold, and copper material
Combining materials using an ID mask
Exposing parameters and preparing resolution
Exporting Substance materials
Building a scene
Substance with displacement
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری