Pluralsight - Lighting VFX Workflows with Katana and RenderMan
- کاربرد : ورک فلوی نورپردازی
- نوع فایل : فیلم آموزشی
- زبان : انگلیسی
- سیستم عامل : Windows-Mac-Linux-Android-iOS
- تولید کننده : Pluralsight
- سال تولید : 2018
توضیحات
تا کنون فکر کرده اید چطور به طور کامل یک دارایی CG را به یک Backplate متصل کنید؟ در این دوره، Lighting VFX Workflows in Katana and RenderMan، شما چگونگی استفاده موثر از این پکیج های نرم افزاری با استفاده از NUKE 11 برای افزودن هر دارایی CG به backplate را یاد خواهید گرفت.
ابتدا، چگونگی کوک و آماده سازی HDRI برای استفاده در Katana را کشف و سپس نحوه مطابقت نورپردازی روی Katana به نورپردازی متناظر مجموعه را بررسی می کنید.
در نهایت، شما نحوه کالیبراسیون سریع نورپردازی رندر خود را در NUKE پوشش می دهید و اطلاعات را به Katana برای رندر نهایی باز می گردانید. هنگامی که این دوره را به پایان رساندید، نه تنها قادر به ادغام هر گونه دارایی به صفحات خود خواهید بود، بلکه، یک ورک فلوی جامد نورپردازی VFX را توسعه می دهید. نرم افزار مورد نیاز: Katana 2.6، RenderMan 21، NUKE 11 و مایا 2017.
عناوین این دوره آموزشی:
ایجاد HDRI
ایجاد قالب نورپردازی
نورپردازی کاراکتر : کار با حوزه های مرجع
ورک فلوی نورپردازی موثر بین NUKE و Katana
ابتدا، چگونگی کوک و آماده سازی HDRI برای استفاده در Katana را کشف و سپس نحوه مطابقت نورپردازی روی Katana به نورپردازی متناظر مجموعه را بررسی می کنید.
در نهایت، شما نحوه کالیبراسیون سریع نورپردازی رندر خود را در NUKE پوشش می دهید و اطلاعات را به Katana برای رندر نهایی باز می گردانید. هنگامی که این دوره را به پایان رساندید، نه تنها قادر به ادغام هر گونه دارایی به صفحات خود خواهید بود، بلکه، یک ورک فلوی جامد نورپردازی VFX را توسعه می دهید. نرم افزار مورد نیاز: Katana 2.6، RenderMan 21، NUKE 11 و مایا 2017.
عناوین این دوره آموزشی:
ایجاد HDRI
ایجاد قالب نورپردازی
نورپردازی کاراکتر : کار با حوزه های مرجع
ورک فلوی نورپردازی موثر بین NUKE و Katana
Description
Have you ever wondered how to fully integrate a CG asset to a backplate? In this course, Lighting VFX Workflows in Katana and RenderMan, you'll learn how to efficiently use those software packages in conjunction with NUKE 11 to integrate any CG asset to a backplate. First, you'll discover how to stitch and prepare the HDRI to be used on Katana. Next, you'll explore how to match the lighting on Katana to the corresponding lighting on set. Finally, you'll cover how to quickly calibrate the lighting of your renders in NUKE and bring back that information to Katana for the final render. When you're finished with this course, you'll not only be able to integrate any asset to your plates, but also develop a solid VFX lighting workflow. Software required: Katana 2.6, RenderMan 21, NUKE 11, and Maya 2017.