Microsoft System Center Operations Manager 2018 ISO

Microsoft System Center Operations Manager 2018 ISO

  • کاربرد : نرم افزاری در جهت مانیتور کردن سرویس ها
  • نسخه :Version 2018
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Microsoft
  • سال تولید : 2018

توضیحات

Operation Manager یکی از اجزاء Microsoft System Center می باشد. این نرم افزار شما را در جهت مانیتور کردن سرویس ها، نرم افزار ها و دستگاه های سخت افزاری فارق از نوع و برند آنها توسط یک کنسول مدیریتی واحد، یاری می رساند. مدیران می توانند دیدی سریع در ارتباط با وضعیت محیط IT سازمان و سرویس های در حال اجرا بر روی سیستم های گوناگون و همچنین حجم کاری ایجاد شده با استفاده از View های مختلف که نشان گر اطلاعات وضعیت، سلامت و کارایی و نیز Alert های ایجاد شده برای در دسترس بودن، کارایی، پیکربندی و موقعیت های امنیتی است، حاصل نمایند.

Operation Manager به شما خواهد گفت که کدامیک از Object های مانیتور شده در وضعیت سلامت قرار ندارند، پس از شناسایی مشکل مربوطه یک Alert را تولید می کند و در نهایت اطلاعاتی را در جهت دانستن علت بروز مشکل و راه حل های موجود، در اختیار شما قرار می دهد. به عنوان یک مدیر شبکه شما وظیفه پیکر بندی Operation Manager، انتخاب آیتم های مورد نیاز در جهت مانیتور کردن و وارد کردن Management Pack ها به منظور بررسی ویژگی ها و نرم افزار های خاص را عهده دار هستید.

Description

Welcome to System Center - Operations Manager. Operations Manager provides infrastructure monitoring that is flexible and cost-effective, helps ensure the predictable performance and availability of vital applications, and offers comprehensive monitoring for your datacenter and cloud, both private and public.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری