VMware vSphere Client 6.0 Update 3

VMware vSphere Client 6.0 Update 3

  • کاربرد : مدیریت مجازی سازی
  • نسخه :Version 6.0 Update 3
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : VMWare
  • سال تولید : 2018

توضیحات

محصولات مجازی سازی شرکت VMware با دو نام Esxi vsphere و workstation ارائه شده است که vmware workstation روی سیستم عامل دیگری نظیر ویندوز نصب می شود و بستر مجازی سازی را فراهم میکند ، در واقع vmware workstation نرم افزار است و وابسته به وجود یک سیستم عامل و مدیریت این نرم افزار از طریق ویندوز و رابط کاربری آن صرت می گیرد.
اما محصول VMware vSphere به صورت مستقل عمل می کند و خود سیستم عامل است و بین سخت افزار و هسته مجازی ساز قرار می گیرد که باعث افزایش کارایی مجازی ساز و افزایش راندمان خواهد شد . زمانی که محصول VMware vSphere را روی سرور نصب کنید پس از نصب شما با محیطی روبرو خواهید شد که امکانات خاصی ندارد و شما تنها می توانید برخی از تنظیمات لازم نظیر Network و … را مشاهده کنید و تغییر دهید . بنابر این می توان گفت سرور VMware vSphere را نمیتوان به صورت کنسولی مدیریت کرد و نیاز است شما در یک سیستم دیگری به سرور متصل شوید و مدیریت سرور VMware vSphere Esxi را انجام دهید .

روش های معتددی برای مدیریت سرور های VMware vSphere وجود دارد نظیر Vcenter و VMware vSphere Client و …

یکی از روش های مدیریت سرور VMware vSphere Esxi نصب نرم افزار VMware vSphere Client روی یک کلاینت ویندوزی یا لینوکسی متصل به شبکه در دسترس سرور VMware vSphere است و سپس اتصال به سرور از طریق این نرم افزار صورت می گیرد و شما میتوانید به آسانی سرور VMware vSphere خود را مدیریت کنید .

Description

The VMware vSphere Client is a web-based application that connects to the vCenter Server so IT administrators can manage installations and handle inventory objects in a vSphere deployment.
The vSphere Client presents a graphical user interface (GUI) with an object navigator, the main workspace, and the tasks and alarms panel. Through this GUI, vSphere administrators can manage and supervise the objects listed in a virtualized data center.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری