Digital Vision Loki 2017.1.004

Digital Vision Loki 2017.1.004

  • کاربرد : نرم افزار پردازش و ترمیم خودکار فایل های تصویری و ویدئویی
  • نسخه :Version 2017.1.004
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : DigitalVision
  • سال تولید : 2018

توضیحات

Digital Vision Loki نرم افزاری است که تصاویر را به صورت خودکار و بدون نیاز به نظارت مستقیم پردازش کرده و طیف وسیعی از ابزارهای پردازش تصویر را در اختیار شما قرار می دهد. Loki عملیات و وظایف پردازش را با استفاده از پیش تنظیمات ایجاد شده در نرم افزار انجام می دهد. این وظایف در یک پوشه نظارت مرکزی قرار گرفته و چندین کلاینت Loki می توانند به آن دسترسی پیدا کنند.
فایل عملیاتی XML ایجاد شده با استفاده از رابط کنترلی Loki شامل اطلاعاتی چون محل رسانه، پیش تنظیماتی که باید به فایل های تصویری اعمال شود، استخراج موقعیت و فرمت (رزولوشن، نوع فایل کدک و ...) پس از تشخیص یک فایل کاری جدید، بررسی اینکه هیچ کلاینت دیگری همان کار را آغاز نکرده باشد، شناسایی وظایفی که پردازش شده اند و ... می باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Digital Vision Loki:
- ترمیم خودکار فیلم ها و ویدئو ها
- امکان نظارت و ایجاد وظایف از طریق رابط وب و از هر مکانی
- رمزگذاری مجدد فایل
- هندسه استریو و تطبیق رنگ
- مبدل فضای رنگی پیشرفته از طریق LUT های 3D، ماتریس ها و ACES ODTs
- جبران تبدیل اندازه فریم
- مقیاس گذاری با کیفیت بالا
- استفاده از LUT برای تبدیل فضای رنگی و متریال
- اصلاح هندسی GoPro (زاویه گسترده)
- و ...

Description

Automation Software for web managed and unattended image processing. Loki gives access to the Digital Vision range of image processing tools, and allows for automated, web managed and unattended processing of any volume of file based material.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری