CPUMon Pro 2.1

CPUMon Pro 2.1

  • کاربرد : نظارت آسان بر عملکرد پردازنده سیستم
  • نسخه :Version 2.1
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Denis Kozlov
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم افزار کوچک و کم‌حجم در زمینه نظارت بر عملکرد پردازنده سیستم از دسکتاپ ویندوز است. با استفاده از این برنامه، کاربران می‌توانند یک نمودار دقیق از وضعیت عملکرد و بازدهی پردازنده (CPU) سیستم را بر روی دسکتاپ قرار داده و در هر لحظه، نسبت به تغییرات آن آگاه شوند. این برنامه، در واقع یک گجت کاربردی و زیبا برای دسکتاپ ویندوز است که در هر لحظه، عملکرد پردازنده سیستم را برایتان به نمایش می‌گذارد.

این نرم افزار، نسبت به هرگونه تغییر در فضای مورد استفاده قرار گرفته از پردازنده واکنش نشان داده و سریعا نمودار را با تغییرات جدید بروزرسانی می‌کند. در واقع، شما با استفاده از این برنامه می‌توانید فضای کلی پردازنده را همراه با فضای استفاده شده مشاهده کرده و یک روند منظم را برای فعالیت‌های خود در پیش گیرید. علاوه بر این‌ها، کاربران می‌توانند کلیه ویژگی‌های گرافیکی این گجت زیبای دسکتاپ را متناسب با سلیقه خود تغییر داده و آن را شخصی‌سازی کنند.
ویژگی های نرم افزار CPUMon Pro :

– دارا بودن چندین نمودار مختلف و زیبا برای نمایش وضعیت پردازنده سیستم

– امکان نمایش دقیق وضعیت پردازنده سیستم به صورت زنده

– قابلیت شخصی‌سازی محیط ظاهری گجت

– نمایش دقیق پارامترهای مختلف پردازنده

Description

CPUMon is a simple little gadget for monitoring CPU performance from your desktop. It displays a real-time graph of CPU performance as well as current usage indicator. Features include user defined colors, transparency, alpha-blending, adjustable update rates, layout presets, window locking, constantly updated CPU speed for mobile and speed step processors, tray icon mode, statistics, memory usage, and more.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری