Lauyan TOWeb 7.1.0.760 Studio Edition

Lauyan TOWeb 7.1.0.760 Studio Edition

  • کاربرد : دانلود نرم افزار طراحی وبسایت
  • نسخه :Version 7.1.0.760
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Lauyan
  • سال تولید : 2018

توضیحات

طرح وب ، قالب نمایشی و طراحی گرافیکی صفحات امروزه توسط بسیاری از توسعه دهندگان و کاربران انجام نی دهد و طرح وب جلوه بصری هدف وب گاه است و اولین بخش از یک صفحه وب است که ذهن مخاطب را با خود درگیر می‌ کند که این موجب می شود که فرد طراح به صورت خیلی حرفه ای و پیشرفته به طراحی سایت بپردازد تا بتواند رضایت بسیاری از کاربران را به خود جلب کند . حال ما می خواهیم به شما نرم افزاری کم حجمی را برای استفاده در این زمینه معرفی کنیم . نرم افزار Lauyan TOWeb با بهره گیری از آخرین تکنولوژی HTML5 ، CSS3 و فن آوری جاوا اسکریپت رویکرد بالایی را برای طراجی وب سایت های مدرن ارائه می دهد و به نظر می رسد که بر روی هر دستگاه گوشی های هوشمند ، تبلت ، لپ تاپ ها ، کامپیوترهای رومیزی ، تلویزیون و … قابل نمایش میباشد . در نرم افزار Lauyan TOWeb می توانید بدون دانش فنی مورد نیاز یک قالب انتخاب کنید و به صورت حرفه ای به ویرایش و ساخت و در نهایت به انتشار آن بپردازید . ایجاد فروشگاه آنلاین و قبول پرداخت در دقیقه با توابع تجارت الکترونیک ، ویژگی هایی امنیتی برای محافظت از هر صفحه با یک رمز عبور و تایید کد امنیتی برای محافظت از فرم های خود و … از ویژگی های خوب نرم افزار Lauyan TOWeb می باشد .

Description

Create yourself your own modern website compatible with all devices. Without programming.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری