InnovMetric PolyWorks 2017 IR11

InnovMetric PolyWorks 2017 IR11

  • کاربرد : نرم افزار مترولوژی 3 بعدی
  • نسخه :Version 2017 IR11
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : InnovMetric Software
  • سال تولید : 2018

توضیحات

PolyWorks یک محصول و پلتفرم نرم افزاری بین المللی و استاندارد جهت استفاده در مترولوژی سه بعدی است. با استفاده از این برنامه، منافع تکنولوژی اندازه گیری سه بعدی در سازمان های تولید کننده صنعتی به حداکثر خود میرسد. بسته نرم افزاری PolyWorks با تزریق تکنولوژی اندازه گیری سه بعدی به فرایندهای تولیدات صنعتی، میزان بهره وری، کیفیت و سودبخشی را به حداکثر خود می رساند. این برنامه از طراحی اولیه گرفته تا بازرسی و اسمبل نهایی محصول، راه حلهای پیشرفته ای را برای چرخه توسعه محصولات ارائه می دهد.

PolyWorks از طریق افزونه ها با اکثر برندها و تکنولوژی های اندازه گیری تک نقطه و ابرنقطه سه بعدی ارتباط برقرار میکند و به این طریق گستره وسیعی از مدلها با فرمتهای مختلف را تحت سیطره خود قرار میدهد. این نرم افزار با واسط کاربری قدرتمند، منعطف و همچنین زبان ماکرونویسی کاربرپسندش، مناسبترین راه حلهای نرم افزاری را برای مترولوژی سه بعدی ارائه میدهد. این انعطاف پذیری باعث میشود تا کاربران با موفقیت فرایندهای بازرسی خودکارشان را توسعه و استقرار کنند و یا در زمینه گردش کار اپراتورها برای بهبود عملکرد موثرشان به آنها کمک کند.

این پکیج نرم افزاری شامل دو زیرمجموعه مهم است، یکی PolyWorks Inspector است که یک جعبه ابزار استاندارد صنعتی برای مترولوژی سه بعدی است که برای مهندسی محصول، کمک در اسمبلی و بازرسی نهایی کاربرد فراوان دارد. و ماژول بعدی PolyWorks Modeler است که جهت مهندسی معکوس و مدلینگ و برقراری ارتباط دو طرفه بین مدلهای هندسی دیجیتال و برنامه های CAD/CAM مورد استفاده قرار میگیرد.

Description

PolyWorks (PW) is a multifunctional software company manufactured by InnovMetricSoftwareInc., Used to process laser scanning dаta: reverse engineering, product geometry control, architecture tasks, deformation monitoring of the earth's surface and many others.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری