3DVista Virtual Tour Suite 18.0.0

3DVista Virtual Tour Suite 18.0.0

  • کاربرد : نرم افزار ساخت تور مجازی
  • نسخه :Version 18.0.0
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : 3DVista
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نام نرم افزاری است که با استفاده از آن شما کاربران می‌توانید تورهای مجازی را ایجاد کرده و آن را در صفحات وب منتشر کنید. این نرم افزار، کاربران را قادر می‌سازد تا بتوانند با ترکیب چندین تصویر، یک محیط مجازی 3 بعدی و 360 درجه را ایجاد کنند. با این شبیه‌سازی خلاقانه و بسیار زیبا، کاربر می‌تواند خود را به طور واقعی در منظره‌ای خاص تصور کرده و بر آن قدم بگذارد. نکته جالب توجه در مورد نرم افزار مذکور این است که شما علاقه‌مندان برای کار با آن، نیازی به دانش تدوین فیلم و یا تصویر هم ندارید؛ چرا که کلیه آیتم‌های آن به نحوی کاملا گویا و قابل فهم طراحی شده‌اند تا کاربران با سطوح مختلف مهارت بتوانند تورهایی شگفت‌انگیز را خلق نمایند.

به کمک این برنامه، کاربران می‌توانند پانوراماهای تهیه شده به کمک گوشی موبایل یا دوربین‌های عکاسی را به تورهای مجازی تبدیل کرده و با هدست‌های واقعیت مجازی به تماشای آن بنشینند. با بهره‌گیری از این تکنیک منحصر به فرد و بسیار جذاب، کاربر می‌تواند مناظری خاص و زیبا را در قالب چشم‌اندازهای واقعیت مجازی در اختیار مخاطبین خود قرار دهد؛ به نحوی که گویی مخاطبان درست در همان نقطه قرار دارند!
ویژگی های نرم افزار 3DVista Virtual Tour Suite :

– مناسب برای کاربران آماتور و حرفه‌ای

– دارا بودن امکانات گسترده در زمینه ساخت منظره‌های واقعیت مجازی

– امکان تماشای تورهای مجازی در هدست‌های Gear VR – Oculus Rift – HTC Vive – Daydream – Google Cardboard – VR Box

– قابلیت اضافه کردن صدای پس زمینه به منظره‌های مجازی

Description

3DVista Virtual Tour Standard lets you create amazing virtual tours that can be included in any website. Convert a set of pictures into a 360° scenery and present or simulate a place in a way that is closest to actually being on the spot.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری