IN MEDIA KG SortPix XL 4.1.2

IN MEDIA KG SortPix XL 4.1.2

  • کاربرد : نرم افزار مدیریت و مرتب سازی عکس ها
  • نسخه :Version 4.1.2
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : IN MEDIA
  • سال تولید : 2018

توضیحات

تقریباً روی هر کامپیوتری تعداد زیادی عکس دیجیتال با فرمت های مختلفی وجود دارد و در این میان ممکن است مواردی مانند قرار داشتن عکس های تکراری در پوشه های پراکنده یا حذف تصویری که پوشه مربوط به آن هنوز حذف نشده است با عث شود تا جستجو و مدیریت میان عکس ها برای شما دشوار شود. نرم افزار SortPix XL را می توان به عنوان راه حلی برای برخورد با این گونه امور و سازماندهی بهتر عکس های ذخیره شده در سیستم دانست. این نرم افزار به شما این امکان را می دهد تا با سرعت برای تصاویر مختلف خود را تنها با استفاده از درگ و دراپ نمودن با ماوس ساختاربندی کنید، تا میان آن ها راحت تر به جستجو پرداخته یا فایل های تکراری را حذف کنید با این کار می توانید از وجود عکس های تکراری و همچنین اشغال فضای هارد دیسک خود جلوگیری کنید. علاوه بر این SortPix XL گزینه های مختلفی را برای نمایش عکس ها (مانند نمایش اسلایدشو به همراه موسیقی) در اختیار شما قرار می دهد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار SortPix XL:
- مرتب سازی تصاویر تنها با استفاده از ماوس
- گروه بندی عکس ها در پوشه های مجزا
- تابع حذف هوشمند برای عکس های تکراری
- نمایش اطلاعات دقیق عکس مانند نوع دوربین، تاریخ، سرعت شاتر، دیافراگم و ...
- تغییر نام فایل ها
- فیلتر نمودن عکس ها بر اساس تاریخ، سایز، نام فایل و ...
- امکان چرخش، کپی، جابجا کردن، تغییر نام، حذف و یا ویرایش عکس ها
- نمایش تصاویر به صورت اسلاید شو همراه با موسیقی
- و ...

Description

SortPix XL is the perfect solution for your problem. You can quickly and easily create meaningful folder structure for your images to sort pictures in a perfect way. You can simply move your images with the mouse to the desired folder, rotate photos or rename them.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری