Xmanager Power Suite 6 Build 0085

Xmanager Power Suite 6 Build 0085

  • کاربرد : مدیریت و کنترل شبکه و سیستم ها از راه دور
  • نسخه :Version 6 Build 0085
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : NetSarang Computer
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم افزار Xmanager Power Suite یک ابزار برای مدیریت کردن سیستم ها و شبکه ها از راه دور می باشد. این برنامه نسخه سوییت این نسخه می باشد که شامل بخش های مختلف از جمله Xmanager, Xshell, Xftp و Xlpd می باشد. شما به کمک این برنامه قادر هستید تا تمام سیستم های متصل شده به شبکه را ملاحظه کنید و وضعیت هر کدام را نیز ببنید. این برنامه هم برای ادمین ها شبکه و هم کاربران یا کلاینت ها تولید شده است و این افراد می توانند به راحتی از امکانات برنامه استفاده کنند. امکان اتصال شدن به سیستم ها و شبکه ها از طریق این برنامه از هر مکانی مهیا شده است و کاربران و ادمین ها می توانند به راحتی می توانند وارد شبکه مورد نظر شوند. در کنار رابط کاربری برنامه در نسخه جدید، رابط کاربری Dockable UI به این نسخه اضافه شده است که کاربر می تواند برای شخصی سازی محیط کاربری برنامه از این رابط ها استفاده کند. شما می توانیدبه کمک این برنامه به پروتکل های مختلف متصل شوید. شما به کمک این برنامه می توانید از اشتراک گذاری پرینتر و فضاهای اشتراک گذاری نیز استفاده کنید و انها را به اشتراک بگذارید.
قابیلت های کلیدی نرم افزار Xmanager Power Suite :
- امکان استفاده از پروتکل های مختلف برای اتصال به شبکه
- وجود رابط کاربری ها مدرن و متنوع
- وجود بخش های Xmanager, Xshell, Xftp و Xlpd در یک برنامه
- منتشر شده برای کاربران و ادمین های شبکه
- اتصال به برنامه از هر سیستم دیگر
- امکان اشتراک گذاری منابع اشتراک گذاری از جمله فایل ها و پرینتر ها برای چاپ
- ایمن بودن اتصال های مختلف در شبکه
- نمایش سیستم های متصل شده به شبکه و وضعیت آنها
- و....

Description

Xmanager Power Suite 6 is the complete network connectivity suite. The suite includes: Xmanager (high performance PC X server); Xshell (powerful SSH client); Xftp (SFTP/FTP client); Xlpd (a print job management tool).

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری