ماجراهای هاکلبری فین 5

ماجراهای هاکلبری فین 5

  • نوع فایل : فیلم
  • زبان : فارسی
  • کیفیت : 480 x 320 / 25 fps
  • زمان : 20:00

توضیحات

اجراهای هاکلبری فین مجموعه انیمه‌ای است که بر اساس داستان کتاب ماجراهای هاکلبری فین نوشته مارک تواین و در سال ۱۹۷۶ ساخته شد. این مجموعه نخستین مجموعه از مجموعه‌های ماجراهای هاکلبری فین است. «ماجراهای هاکلبری فین» جزو کارتون‌های دهه ۷۰ بود که از برنامه کودک و نوجوان شبکه اول سیما پخش می‌شد. تم اصلی این داستان کشمکش‌های وجدانی و اخلاقی هاکلبری‌فین با خودش است و اینکه چگونه این کشمکش‌ها در طول داستان، هاک را تغییر می‌دهد. هاک در همه زندگی‌اش آموخته که سیاهان پست و انسان‌هایی درجه دوم هستند و مطابق با همین ایده هم باید با آنها رفتار کرد. داستان هم روی نبرد هاک با این فکر متمرکز است و اینکه هاک تصمیم می‌گیرد که دیگر این چنین فکر نکند. در پایان داستان او به قدر کافی قوی شده تا همه ایده‌های نژادپرستانه را از سرش بیرون کند .
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری