نام نامه اندیشمندان ایرانی علوم اجتماعی

نام نامه اندیشمندان ایرانی علوم اجتماعی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • تعداد صفحه : 95

توضیحات

این کتاب شامل اطلاعاتی از جامعه‌شناسان، انسان‌شناسان و جمعیت‌شناسان ایرانی است که در ایران و سایر نقاط جهان در این حوزه‌ها فعالیت می‌کنند. در این کتاب، اساس بر این است که نام و نام خانوادگی اندیشمندان به همراه کشور یا شهری که در آن مستقر هستند، ذکر شده و همچنین موسسه‌ای که در آن فعالیت می‌کنند با حوزه تخصص و در برخی موارد پست الکترونیک آن‌ها به مخاطب عرضه شده‌است. نگارنده، همانطور که در مقدمه آورده‌است، به دنبال این بوده که اندیشمندان این حوزه از وجود یکدیگر باخبر شده و در صورت نیاز با هم ارتباط داشته باشند. همچنین این کتاب، جامعه پژوهشگران و دانشجویان علوم اجتماعی را هدف قرار داده‌است تا از مکان و حوزه مطالعاتی صاحب‌نظران این حوزه باخبر شده و با برخوردن به مشکل، بدانند باید به کدام متخصص رجوع کنند.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری