آنشرلی با موهای قرمز 11

آنشرلی با موهای قرمز 11

  • نوع فایل : فیلم
  • زبان : فارسی
  • کیفیت : 768 x 576 / 25 fps
  • زمان : 25:41

توضیحات

آنه یا آنشرلی با موهای قرمز یک مجموعه انیمه ۵۰ قسمتی است که توسط استودیو نیپون انیمیشن ساخته شده‌است. پخش آن از ۱۹۷۹ در شبکه فوجی تلویژن آغاز شده و تا ۳۰ سپتامبر ۱۹۷۹ ادامه داشته‌است. آنشرلی از محبوب ترین کارتون های قدیمی است که از تلویزیون ایران پخش می شده است . خلاصه داستان: آن شرلی یک دختربچه ۱۱ ساله، که پا به گرین گیبلز می‌گزارد. ماریلا و متیو کاتبرت، خواهر و برادری مزرعه‌دار هستند و صاحب گرین گیبلز محسوب می‌شوند. آنها تصمیم می‌گیرند سرپرستی پسربچه ۱۰-۱۱ ساله‌ای را به عهده بگیرند اما کسی که مسئولیت داشته یتیم مورد نظر را از یتیم‌خانه به گرین گیبلز ببرد، به اشتباه دختربچه‌ای به نام آن شرلی را که والدینش هنگامی که او سه ماهه بوده از دست داده، به گرین گیبلز می‌آورد و آنی در آنجا ماندگار می‌شود و به جای کمک به متیو در کشاورزی، به ماریلا در خانه‌داری کمک می‌کند و ماجراهای جذابی به وجود می آورد …
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری