مهاجران 8

مهاجران 8

  • نوع فایل : فیلم
  • زبان : فارسی
  • کیفیت : 640 x 480 / 30 fps
  • زمان : 24:33

توضیحات

بل و سباستین یک انیمیشن ژاپنی است به کارگردانی «کیجی هایاکاوا» که با اقباس از رمان فرانسوی بل و سباستین اثر «سیسیل آبری» ساخته شده است. نمایش این مجموعه در ژاپن به سال‌های ۱۹۸۱ تا ۱۹۸۲ بازمی‌گردد. این کارتون در دهه ی شصت شمسی با دوبله ی زیبای فارسی از تلویزیون ایران پخش شد و با استقبال بی نظیری همراه شد . در دهکده‌ای حوالی کوه‌های پیرنه پسری به دنیا می‌آید، به نام سباستین، مادر بعد از تولد فرزندش به سفر می‌رود و سرپرستی سباستین را به پیرمردی می‌دهد. در نتیجه سباستین توسط پدربزرگ ناتنی بزرگ می‌شود. در ادامه سباستین با سگی (به نام بل) که از دست صاحبش فرار کرده بود و توسط پلیس تحت تعقیب بود آشنا می‌شود. در نتیجه تصمیم می‌گیرد برای نجات بل، خانواده ناتنی‌اش را رها کنید و به همراه بل سفری را آغاز نماید. در طول سفر سباستین تمام اروپا را می‌گردد و در خلال این سفر اتفاق‌های جالبی برای او و «بل» رخ می دهد …
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری