دره دایناسورها 6

دره دایناسورها 6

  • نوع فایل : فیلم
  • زبان : فارسی
  • کیفیت : 480 x 320 / 25 fps
  • زمان : 19:28

توضیحات

کارتون قدیمی و نوستالژیک دره دایناسورها تولید شده ۱۹۷۴ در شرکت هانا-باربرا است . اعضای خانوادۀ یک معلم تاریخ و علوم در یک سفر اکتشافی خود را در سرزمین دایناسورها می‌یابند. آنها با یک خانوادۀ غارنشین دوست شده، درس‌های زیادی از زندگی در آنجا می‌آموزند . خانوادۀ باتلر در قلب سرزمین آمازون دست به یک سفر اکتشافی می‌زنند. آنها در رودخانۀ خروشانی که در هیچ نقشه‌ای ثبت نشده بود دچار سانحه می‌شوند و گردابی آنها را فرومی‌بلعد. جریان آب زیرزمینی، آنها را با فشار، به دنیایی از مخلوقات عظیم الجثۀ ماقبل تاریخ پرتاب می‌کند، دنیایی که زمان آنرا فراموش کرده بود. اما در این دنیا آنها با چند غارنشین و افراد دهکده‌شان آشنا می‌شوند. انسان‌هایی که برای بقای نسلشان در میان این جانوران وحشی و بزرگ تلاش می‌کنند. ساکنین دهکده به گرمی از خانوادۀ باتلر استقبال می‌کنند و تجربیاتشان را از این دنیای عجیب در اختیار آنها قرار می‌دهند. خانوادۀ باتلر نیز دانش علمی خود را برای کمک و همکاری با افراد قبیله به کار می‌گیرند، درحالی‌که در جستجوی راهی برای برگشت به خانه هستند .
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری