AquaSnap Pro 1.23.3

AquaSnap Pro 1.23.3

  • کاربرد : نرم افزار مدیریت بهتر پنجره ها در ویندوز
  • نسخه :Version 1.23.3
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Nurgo Software
  • سال تولید : 2018

توضیحات

اگر شما نیز از جمله کاربرانی هستید که در حین کار با کامپیوتر، با تعداد زیادی پنجره‌ در سیستم خود سر و کار دارید، برای مدیریت بهتر پنجره ها و دسترسی راحت تر به آن ها لازم است که آن ها را به شیوه‌ای منظم سازماندهی کنید. در غیر این‌صورت، علاوه بر آنکه محیط سیستم برایتان شلوغ و آزاردهنده خواهد شد، سرعت و عملکرد شما در حین کار نیز کاهش می یابد. AquaSnap Pro نرم افزاری برای مدیریت بهتر پنجره ها در محیط ویندوز می باشد که با کمک آن می توانید پنجره های خود را به اطراف یا گوشه های صفحه بکشید و رها کنید و یا سایز آن ها را به صورت خودکار به اندازه ی یک دوم یا یک چهارم صفحه نمایش تغییر دهید. این ویژگی همانند عملکرد Aero Snap در ویندوز 10 می باشد، اما با امکانات بیشتر! و برای استفاده در یک مانیتور 4K یا چندین مانیتور بسیار مفید می باشد. همچنین می‌توانید با تنظیم شفافیت پنجره‌ها، پنجره‌های قرار گرفته در پشت آن ها را نیز زیر نظر داشته و همزمان تمام آن ها را کنترل کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار AquaSnap Pro:
- تقسیم بندی فضای دسکتاپ به آرایش منظمی از پنجره ها
- تغییر سایز یک پنجره‌ با فشار دادن دکمه Ctrl و تغییر سایز خودکار و همزمان پنجره کناری آن
- امکان چسباندن پنجره‌ها به یکدیگر و حرکت همزمان آن ها با هم
- تنظیم میانبرهای ماوس برای اجرای سریع و آسان عملکرد های مشخص شده
- تنظیم قرار گیری یک پنجره بالاتر از بقیه پنجره ها
- امکان تنظیم شفافیت پنجره‌ها
- حداکثر استفاده از فضای دسکتاپ
- و ...

Description

Drag and drop your windows to the sides or corners of the screen, and they'll automatically be resized to fit one half or one quarter of the screen. This feature is just like the built-in Aero Snap function of Windows 10, but with more possibilities! This is especially useful on either a 4K monitor or multiple monitors.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری