Converge 2.2.0 Datecode 24092015

Converge 2.2.0 Datecode 24092015

  • کاربرد : شبیه سازی و آنالیز سیالات داینامیک محاسباتی (CFD)
  • نسخه :Version 2.2.0 Datecode 24092015
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم افزاری چند منظوره از شرکت Convergent Science جهت شبیه سازی و آنالیز سیالات داینامیک محاسباتی (CFD) است. این برنامه با ویژگی های نوآورانه ای عرضه شده است که در قسمت ویژگی های برنامه به صورت کلی ذکر شده است. با استفاده از این نرم افزار زمان مورد نیاز برای طراحی مش توسط کاربر حذف میشود، نصب و اتصال قطعات در حال حرکت به صورت خودکار انجام میشود، جلوی دفرمه شدن مشهای مرتبط با حرکات مرزی گرفته میشود و همچنین مستقل از رزولوشن مشها بهترین ساختار هندسی برای مشها انتخاب میشود.

CONVERGE CFD Software همچنین به صورت کامل با POWER/GT-SUITE مچ میشود که قابلیت تعامل دوطرفه، اتصالهای مرزی و اتصالهای هیدرومکانیکی را به برنامه اضافه میکند. این برنامه شامل مدلهای شیمیایی کاملی است و از ابزارهای بهینه سازی ژنتیک نیز استفاده میکند.

امکانات و ویژگی های CONVERGE CFD :
واسط کاربری توانمند و کارا
عدم نیاز کاربر به طراحی مشها (CONVERGE نرم افزاری متفاوت در زمینه CFD است، این برنامه به صورت خودکار gridهایی در زمان اجرا تولید میکند، بنابراین شما نیازی به صرف وقت برای ایجاد کردن مشها را ندارید)
بهبود مشها به روش تطبیقی AMR
استفاده از مدلهای احتراقی پیشرفته و دقیق برای حل بسیاری از مسائل مرتبط با احتراق
قابلیت شبیه سازی سیالات چند فازی
امکان شبیه سازی سیالات آشفته و سناریوهای به هم ریخته و پیچیده
تجزیه و تحلیل دقیق تبادل حرارتی سیال در حالتهای مرزی
بررسی دقیق مسائل مربوط به تعامل اجزای مختلف با هم
محاسبات همزمان برای افزایش سرعت محاسبات
و …

Description

Convergent Science Inc, a world leader in Computational Fluid Dynamics (CFD) software development and consulting, has released update of CONVERGE 2.2.0 is a CFD code that completely eliminates the user time needed to generate a mesh through an innovative run-time mesh generation technique.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری