WonderFox DVD Ripper Pro 11.0

WonderFox DVD Ripper Pro 11.0

  • کاربرد : استخراج و تبدیل DVD فیلم
  • نسخه :Version 11.0
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : WonderFox Soft
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم افزاری که امکانات لازم را برای استخراج و تبدیل فیلم های DVD به فرمت های مختلفی از جمله AVI ، MP4 ، MKV ، MPG برایتان فراهم آورده است . این برنامه از فرمت های مشهور ویدئویی و انواع DVD های فیلم پشتیبانی می کند . این برنامه توانایی شکستن و عبور از قفل های مختلفی همچون CSS, Region Code, Multi-angle, RCE, Sony ARccOS, UOP و Disney X-Project را دارد . مدت زمان ریپ کردن یک DVD به AVI چیزی حدود 20 دقیقه و MPG حدود 5 الی 10 می باشد . استفاده از این نرم افزار WonderFox DVD Ripper بسیار ساده و تنها در سه مرحله می باشد ( انتخاب داریو DVD - تعیین محل ذخیره سازی و فرمت - شروع به استخراج و تبدیل ) . با وجود سرعت بالا در ریپ کردن ، کیفیت اصلی فیلم شما محفوظ خواهد بود .
قابلیت های WonderFox DVD Ripper
استخراج و تبدیل به فرمت های مختلف و مشهور ویدئویی
حفظ کیفیت اصلی فیلم (0-Quality-Loss)
پشتیبانی از شکستن اکثریت قفل ها و محدودیت های کپی رایت
دارا بودن امکانات ویرایشی مانند cutt ، crop و جلوه های ویژه
قابلیت استخراج برای iPad, iPhone, Apple TV, Android Tablet, Samsung Galaxy و ...
بکاپ گیری از DVD در عرض چند دقیقه
تنظیم مواردی از جمله video audio encoding, bitrate, frame rate, aspect ratio, resolution, audio codec, audio channel number, sample rate

Description

WonderFox DVD Ripper provides the best solution to convert DVD to a wide range of mainstream video and audio formats such as DVD to AVI, DVD to MP4, DVD to MKV, DVD to MPG for quick back up DVD to iPad, DVD to iPhone 5S, DVD to Android, etc. And new media formats are keeping added and supported.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری