Hidden Start v4.5

Hidden Start v4.5

  • کاربرد : نرم افزار راه اندازی و اجرای برنامه های کنسولی بدون باز کردن پنجره
  • نسخه :Version 4.5
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : NTWind Software
  • سال تولید : 2018

توضیحات

برنامه های کاربردی کنسولی و فایل های batch معمولا هنگام راه اندازی ویندوز یا در زمان بندی های مختلف اجرا می شوند. مهم ترین مشکل این است که هرکدام از این برنامه ها در یک پنجره روی صفحه نمایش باز شده و خودنمایی می کنند. Hidden Start یا(Hstart) یک نرم افزار کاربردی سبک است که به کاربر اجازه می دهد که بدون اینکه پنجره ای در پس زمینه سیستم باز شود، این برنامه های کنسولی و فایل های batch را اجرا نموده، سطح دسترسی کاربری را در ویندوز 10 و قبل تر مشخص و دستورات مختلفی را به صورت موازی یا همزمان و ... اجرا کند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار NTWind Software Hidden Start:
- شروع برنامه های متعدد با یک خط دستور
- شروع برنامه های کاربردی کنسولی و بدون اجرای پنجره در پس زمینه
- شروع برنامه های متعدد به ترتیب مشخص شده
- اولویت بندی برای فرآیندهای ایجاد شده.
- نرم افزار می تواند جهت بررسی اولویت بندی ها، منتظر ورودی دلخواهی که از سمت کاربر وارد می شود، بماند.
- و ...

Description

Console applications and batch files are regularly run at Windows startup or in a schedule. The main inconvenience of this is that each application opens a console window that flickers on the screen. Hidden Start (or Hstart) is a lightweight command line utility that allows you to run console applications and batch files without any window in the background, handle UAC privilege elevation under Windows 10 and prior, start multiple commands in parallel or synchronously, and much more.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری