IronCAD 2018 20.0 SP1 x64

IronCAD 2018 20.0 SP1 x64

  • کاربرد : نرم افزار طراحی مدل های دو بعدی و سه بعدی
  • نسخه :Version 20.0 SP1
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 64 Bit
  • تولید کننده : IronCAD
  • سال تولید : 2018

توضیحات

یک مجموعه قدرتمند از ابزارهای طراحی شده برای حرفه ای ها و مهندسین طراحی است که نیازمند ایجاد و ویرایش مدل های دو بعدی و سه بعدی هستند. این نرم افزار تمامی ابزارهای مورد نیاز برای ساخت مدل های واقعی از ایده های شما را فراهم کرده است. این نرم افزار به منظور غلبه بر محدودیت های برنامه های سه بعدی مرسوم، مزیت های موتورهای مدل سازی ACIS و PARASOLID را ترکیب کرده است. The Design Collaboration Suite یک راه حل جامع است که شامل IRONCAD, INOVATE, IRONCAD DRAFT, IRONCAD COMPOSE, native translators و viewer products می باشد. می توانید از این نرم افزار برای طراحی و آنالیز قطعاتی مانند چرخ دنده و بلبرینگ استفاده کنید. همچنین این نرم افزار دارای یک رابط کاربری بصری و آشنا است که کار کردن با آن را برای تمامی کاربران ساده می کند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار IronCAD Design Collaboration Suite:
- ترکیب مزیت های موتورهای مدل سازی ACIS و PARASOLID جهت غلبه بر محدودیت های برنامه های سه بعدی سنتی
- رابط کاربری بصری و آشنا
- دارای هر دو دسته ابزارهای طراحی دو بعدی و سه بعدی
- تکنولوژی همکاری دو هسته ای
- سازگار با نسخه های مختلف دیگر
- و ...

Description

IronCAD Design Collaboration Suite is a powerful set of tools designed for the professionals and design engineers that need to create and to edit 2D and 3D models. It will provide you with all the tools required for making your ideas a reality.

The application combines the advantages of the ACIS and PARASOLID modelling engines in order to overcome the limits of traditional 3D applications. It aims to provide you with total control over the model and to remove all the design restrictions.

The Design Collaboration Suite is a all-in-one solution that includes IRONCAD, INOVATE, IRONCAD DRAFT, IRONCAD COMPOSE, native translators and viewer products.

Main features:
- Intuitive and familiar interface
- Dual Kernel Collaboration Technology
- Both 2D and 3D design tools
- Design collaboration

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری