MP3 Silence Cut 1.0.3.8 x64

MP3 Silence Cut 1.0.3.8 x64

  • کاربرد : نرم افزار برش فایل صوتی mp3
  • نسخه :Version 1.0.3.8
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 64 Bit
  • تولید کننده : 3delite
  • سال تولید : 2018

توضیحات

به شما این امکان را می دهد تا فایل صوتی را به قطعات دیگر تقسیم بندی کند و قطعات صوتی بیکلام را می توانید تولید نمایید. این برنامه از فایل های دسته ای نیز پشتیبانی می کند و شما قادرید تا یک لیست از فرآیند به صورت جداگانه برای قطعات خاموش تجزیه و تحلیل کند.

شما همچنین می توانید تنظیمات خاصی را برای پیکربندی فرایند تشخیص بیکلام تنظیم کنید. به سرعت فایل های MP3 را تجزیه و تحلیل کنید.

MP3 Silence Cut می تواند چندین فایل را همزمان مدیریت کند. کشیدن و رها کردن یا همان دراگ و دراپ فایل ها در رابط کاربری آن پشتیبانی نمی شود، اما شما می توانید به راحتی MP3 ها را به لیست اضافه کنید، با کلیک روی دکمه اختصاصی در نوار ابزار دوم. شما نمیتوانید کل پوشه را وارد کنید

فرمت های پشتیبانی شده عبارتند از MP3، MP2 و MP1، که همه آنها می توانند به یک لیست مشترک برای پردازش اضافه شوند. دوبار کلیک بر روی هر یک از فایلهای موجود در لیست، یک صفحه تجزیه و تحلیل جداگانه را نشان می دهد که در آن حجم و فرکانس در یک نمودار موج نشان داده می شود. بنابراین شما می توانید بخشی از سکوت را در فایل مشاهده شده تجسم کنید.



اگر MP3 Silence Cut یک قسمت خاموش در فایل تجزیه و تحلیل را شناسایی کند، می تواند برش را در آن مکان های خاص انجام دهد، تقسیم کردن آیتم به دو یا چند فایل صوتی کوتاه تر. شما می توانید به صورت دستی یک بخش برای برش را انتخاب کنید، با استفاده از دکمه سمت چپ ماوس برای ترتیب قطعات از آغاز آهنگ و دکمه سمت راست برای برش قطعات در پایان.

با کلیک بر روی دکمه بستن در نوار ابزار، شما را به صفحه اصلی و بقیه لیست MP3 منتقل می کند. نتایج با نام فایل اصلاح شده در مکان مشخص شده ذخیره می شوند.

Description

MP3 Silence Cut allows you to split an audio file into several fragments, marked by silence parts. The program supports handling batches of files and allows you to process the entire list at one or analyze each file individually for silent parts. You can also set certain parameters to configure the silence detection process.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری