Ping Tester Pro 9.52

Ping Tester Pro 9.52

  • کاربرد : نرم افزار تست پینگ
  • نسخه :Version 9.52
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : AutoBAUP 
  • سال تولید : 2018

توضیحات

ابزاری لازم در مدیریت شبکه است که برای تست میزان دسترس پذیری یک هاست بر روی پروتکل اینترت (Internet Protocol یا همان IP) و همچنین اندازه گیری زمان رفت و برگشت یک بسته از هاست مبدا به کامپیوتر مقصد بکار می رود.
نرم افزار Ping Tester رابط کاربری قابل فهم و کاملاً شهودی را برای مدیران شبکه فراهم نموده است تا قادر باشند به منظور افزایش بهره وری کار، انجام پینگ و تست Traceroute، تنها با یک کلیک، لیستی از آدرس های IP را به همراه دستوراتی که به طور مداوم به تست شبکه می پردازند را مشاهده نموده و برای بررسی های بیشتر به صورت فایل متنی (txt) و یا فایل اکسل ذخیره کنند. می توان از این ابزار برای Ping sweep زیر شبکه و یا پینگ مدام وقفه ی تمام هاست های تعیین شده در لیست استفاده نمود. بنابراین کاربر قادر خواهد بود تا وضعیت ارتباطات شبکه را در بازه های زمانی مختلف بررسی نموده و اطلاعات حاصله را برای بررسی های بیشتر و دقیق تر به صورت گزارش های آماری ذخیره کند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Ping Tester Pro:
- انجام Ping یا Trace Route گروهی از آدرس های IP
-اسکن سریع IP ها
- اجرای دستورات dos در ویندوز
- زمانبندی برنامه برای اجرای خودکار
- ایجاد گزارش خلاصه برای تجزیه و تحلیل
- خروجی گرفتن از نتایج به صورت فایل های .txt یا .csv / Excel
- و ...

Description

IP addresses hold details regarding the physical location of the server and other data regarding the website it’s assigned to. Ping Tester - Professional is a nice tool that was designed to help you send packets to a certain address and test out the connection, among other functions
PingTester can store a list of IP addresses and network test commands to increase the working efficiency, perform ping and traceroute test by one click, 'ping sweep' subnets or interval ping all the hosts on a list continuously, save the individual ping records to a txt or Excel file, generate statistics reports which group by specified time interval, so that you can know the network connection status of each period. All dos commands can run in the Windows form.

Features:
- Ping or Trace Route a group of IP addresses.
- Quick scan a group of IP.
- Run all dos commands in the Windows form.
- Automatically run the job at scheduled time.
- Generate summary report for analyzing.
- Export the test results to .txt or .csv / Excel file.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری