Wondershare Recoverit 7.1.0.43

Wondershare Recoverit 7.1.0.43

  • کاربرد : نرم افزار بازیابی اطلاعات
  • نسخه :Version 7.1.0.43
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Wondershare
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نام نرم افزاری جدید و کاربردی در زمینه بازگردانی اطلاعات حذف شده کاربران از انواع حافظه‌های ذخیره‌سازی در کامپیوتر است. با استفاده از این برنامه، کاربران می‌توانند داده‌های از دست رفته خود را با نرخ موفقیت بسیار بالا و در محیطی بسیار زیبا و آسان بازیابی کنند. همچنانکه زمان می‌گذرد، اطلاعات شخصی کاربران در دیسک‌های سخت بیشتر و بیشتر می‌شود. همین امر سبب می‌شود که داده‌های دیجیتال روز به روز از ارزش بیشتری نسبت به قبل برخوردار باشند. فرقی هم نمی‌کند که شما فردی فعال در زمینه کسب و کار بوده و یا اینکه صرفا یک کاربر ساده در دنیای دیجیتال باشید؛ چرا که در هر صورت اطلاعات دیجیتالی هر فرد در دنیای سیستم‌های کامپیوتری، اهمیت بالایی برای او دارد.

با این وجود، همواره خطراتی وجود دارند که امنیت اطلاعات کاربر را در دنیای دیجیتال تهدید می‌کند. از جمله این‌ها می‌توان به حملات ویروس‌های رایانه‌ای، فرمت شدن ناگهانی حافظه، حذف تصادفی فایل‌ها، کپی و جایگزینی اطلاعات و … اشاره کرد. در چنین شرایطی، کاربران تصور می‌کنند که شاید دیگر هیچ‌گاه قادر نیستند اطلاعات خود را بازگردانی کنند. ولی به کمک نرم افزارهای ریکاوری، این امکان فراهم شده است که اطلاعات را بتوان پس از حذف شدن، مجددا بازیابی کرد. نرم افزاری که در این مطلب برایتان در نظر گرفته‌ایم، قادر است کلیه اطلاعات کاربران را از انواع حافظه‌ها بازیابی نماید.
ویژگی های نرم افزار Wondershare Recoverit :

– پشتیبانی کامل از 500 فرمت مختلف در دنیای دیجیتال

– توانایی بازیابی تصاویر، فایل‌های صوتی، ایمیل‌ها، فایل‌های ویدیویی، اسناد متنی و …

– پشتیبانی از فایل فرمت‌های NTFS, FAT16, FAT32, HFS+, APFS

– سازگاری با الگوریتم اسکن عمیق حافظه‌ها برای بازگردانی اطلاعات

– امکان بازیابی اطلاعات حذف شده، فرمت شده و …

Description

We Recover Data Recoverit recover your deleted, lost data with high recovery rate. Data recovery is easier, faster, and more reliable than ever before.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری