Sitni Sati AfterBurn 4.2 FOR 3ds Max 2018-2019

Sitni Sati AfterBurn 4.2 FOR 3ds Max 2018-2019

  • کاربرد : پلاگین شبیه سازی دود، گردوغبار و ذرات معلق در تری دی مکس
  • نسخه :Version 4.2
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : SitniSati
  • سال تولید : 2018

توضیحات

هرچند نرم افزار Autodesk 3ds Max برنامه ای حرفه ای و پیرفته محسوب می شود امادر بسیاری از موارد، تنها با استفاده از ابزارهای موجود در این نرم افزار نمی توان به راحتی و در زمان اندک به ایجاد افکت های خاصی پرداخت و همین موضوع باعث شده است تا کاربران برای انجام راحت تر برخی کارها در این نرم افزار به سراغ افزونه های حرفه ای تری بروند. AfterBurn به گونه ای طراحی شده است که بطور کامل با سیستم ذرات (particle system) نرم افزار 3ds Max تلفیق می شود و امکان ایجاد دود، ابر، شبیه سازی انفجار و دیگر افکت های مرتبط با ذرات معلق، گاز و آتش را فراهم می کند. این افزونه به شما کمک می کند تا بسیار راحت تر از گذشته خط دود یک موشک و یا انفجارهای مهیب، حرکت طوفان گردوخاک، حرکت گدازه های مذاب و ... را شبیه سازی کنید.
به عبارت دیگر پلاگین حرفه ای AfterBurn برای افکت گذاری ذرات است که شبیه سازی و رندرینگ طبیعی افکت های ابر، دود و آتش، گرد و خاک، غبار، فلزهای مایع و ... را در نرم افزار 3ds Max فراهم می کند.

قابلیت های کلیدی پلاگین Afterburn:
- سازگاری با سیستم های ذرات و سیستم های 3rd party نرم افزار 3ds max مانند Thinking Particles
- رابط کاربری قابل فهم
- گرادیانت قابل تنظیم
- کنترلر های AFC
- موتور رندرینگ HyperSolids
- پیش نمایش افکت های اعمال شده
- پشتیبانی از Octane Shader
- و ...

Description

Sitni Sati releases Afterburn 4.2, is an advanced volumetric particle effects engine plug-in that works exclusively with Autodesk Media & Entertainment's 3ds Max program, and gives you the ability to create realistic smoke, clouds, explosions and other organic fiery and gaseous effects.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری