متریال های سایت رسمی Keyshot / The Best materials of Keyshot Cloud

The Best materials of Keyshot Cloud
متریال های سایت رسمی Keyshot

  • 5.0 (1 رای)
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • تولید کننده : Keyshot
  • سال تولید : 2017

توضیحات

موتورهای رندر معمولاً برای چشم اندازها و نماهای داخلی کاربرد بهتری دارند و برای این مقاصد بهینه سازی شده اند. به بیان بهتر زمانی که شما می خواهید یک آیتم کوچک مانند یک انگشتر در یک محیط استودیویی مانند را رندر بگیرید، در موتور رندرهای مختلف نتیجه خیلی مطلوبی نمی گیرید یا باید تنظیمات بسیار زیادی را در تنظیمات رندر اعمال کنید که بسیار تخصصی و پیچیده هستند. البته ندرتاً به نسخه هایی مانند ویری در متریکس بر میخوریم که تا حدی این تنظیمات پیش فرض را در خود ذخیره دارند و برای رندرگیری جواهرات تخصیص یافته اند. اما زمانی که تعداد آیتم های در صحنه افزایش پیدا کند یا نیاز به رندرهای تخصصی تر و پیچیده تر باشد باز همان مسئله نیاز به داشتن اطلاعات بسیار پیچیده و تخصصی پر رنگ می شود. از همه اینها گذشته مثلاً در موتور رندر وی ری صرفاً پس از انجام رندر میتوان نتیجه کار و تنظیمات خود را دید که همین موضوع بسیار زمان بر و موجب چند باره کاری می شود.
اما برخلاف آنچه گفته شد موتور رندر کی شات بصورت بسیار حرفه ای به رندر آبجکت های کوچک با استودیوهایی بهینه اختصاص یافته است که میتواند بسیار باور پذیر این اشیا را رندرگیری نماید بدون آنکه نیاز به داشتن اطلاعات بسیار تخصصی رندر باشد. در ضمن رندر در آن به صورت Real -time است بدین معنی که تقریباً نتیجه نهایی بلافاصله قابل مشاهده است و می تواند از اضافه کاری جلوگیری نماید. در تمام رندرها می توان متریال ها را تعریف نمود و تغییر داد. حال آنکه این تغییرات نیازمند همان اطلاعات تخصصی و در بسیاری موارد آزمون و خطا می باشد. شما با استفاده از این متریال های آماده که براحتی هم در رندر کی شات نصب می شود می توانید بسیار حرفه ای تر از آنچه که تصور می کنید از موتور رندر کی شات برای عرضه آثار هنری خود بهره بگیرید.

Description

The Best materials of Keyshot Cloud
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری