175 آلفا پوست برای اسکالپتینگ / Texturing xyz 175 Skin Alphas for Sculpting

Texturing xyz 175 Skin Alphas for Sculpting
175 آلفا پوست برای اسکالپتینگ

  • 4.7 (6 رای)
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سال تولید : 2016

توضیحات

در این مجموعه ارائه شده از ، 175 آلفا پوست فوق العاده برای اسکالپ صورت و ایجاد جزییات بیشتر در اختیار شما ظراحان قرار گرفته شده . این مجموعه از صورت های واقعی انسان استخراج شده و انعظاف پذیری بالایی برای اعمال بروی نقاط اسکالپتینگ دارد. این پک شامل 175 آلفا از 7 صورت که در 25 قسمت صورت می باشد. به اسکالپ خود جزییات را هدیه ببخشید. .
فرمت ها :
فرمت psd

Description

175 skin alphas for sculptors for creating extra details.
Extracted from all faces available on the store, these alphas/stencils will give you the flexibility to apply them per region using your sculpting soft. You will find 175 alphas in total (7 faces) / 25 per face with a soft corner to mix them as much as you want ! Pushing details to the next level is now possible in an accurate way while having the freedom to use them as you wish.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

  • الی خدایاری
    (01:41)   1399/12/1
    #
    گزارش تخلف گزارش تخلف دارد
    سپاس فراوان از آپلود این مجموعه

بارگزاری