Rizom-Lab RizomUV Real Space 2018.0.85

Rizom-Lab RizomUV Real Space 2018.0.85

  • کاربرد : نرم افزار ایجاد بافت و نقشه‌های UV
  • نسخه :Version 2018.0.85
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Rizom-Lab
  • سال تولید : 2018

توضیحات

در واقع یک نرم افزار طراحی سه بعدی می باشد که در زمینه طراحی محصول مانند طراحی بسته بندی و ایجاد بافت لیزری در پروژه های مربوط به محصولات تولید شده به کار می رود. همچنین امکان ایجاد و مدیریت نقشه‌های UV را نیز برای شما فراهم می‌سازد. نقشه برداری UV یک فرایند مدل سازی سه بعدی می باشد که برای طراحی و تبدیل یک تصویر 2D به یک سطح 3D در نقشه برداری تکسچر به کار می رود. با کمک این نرم افزار نقشه UV خود را به یک فایل 10 میلیارد پیکسلی بزرگ تبدیل کنید و از آن برای پردازشهای لیزری بافتی خود که نیاز به دقت میکرو متر دارند استفاده کنید. در حین ویرایش نقشه UV خود می توانید نسبت نواحی مسطح شده نسبت به نواحی نامسطح را مشاهده کنید تا بتوانید به یک بازخورد واقعی از میزان کشش و ارتجاعی بودن طرح نهایی و واقعی خود دست پیدا کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Unfold3D Real Space:
- ساخت و مدیریت نقشه های UV
- نمایش نسبت بین نواحی مسطح در مقایسه با نواحی ناهموار آن
- تبدیل نقشه‌های UV به فایل‌های 10 میلیارد پیکسلی بزرگ
- دریافت نسخه مسطح غیر ارتجاعی و نسخه مسطح واقعی از مدل سه بعدی خود در مدت زمان بسیار کوتاه
- و ...

Description

This Unfold3D CAD variant is adapted to projects focused on manufactured products of the real word. It is dedicated to product design such as packaging design or laser surface texturing. Unfold3D Real Space contains all the features of Unfold3D Virtual Spaces but creates and handles UV maps in unnormalized UV space, so that the flattened version of your model will respect its unflattened absolute dimensions all along your edition.

REAL SPACE WORKFLOW
Robustly get a stretch-free flattened version of your 3D model in seconds, even with non-quads meshes. Get your the real sized flattened version of your 3D model in a second.

ABSOLUTE STRETCH DISPLAY
Stretch color map displays the ratio between flattened areas over unflattened ones, so that you get a permanent visual feedback of the real final stretch while editing your UV maps.

BIGTIFF UV EXPORT
Convert your UV maps into a 10 billions pixels bigtiff files, and use it for your texturing laser processes that need micro-meter precision.

More info (open/close)

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری