SpeedGuide.net TCP Optimizer 4.0.8

SpeedGuide.net TCP Optimizer 4.0.8

  • کاربرد : نرم افزار افزایش سرعت اینترنت
  • نسخه :Version 1.1.7
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : ChanpleCai
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم افزاری جدید و رایگان و قابل حمل برای اینکه بتوانید سرعت اینترنت خود را بالا ببرید. یک بهینه ساز با رابط بصری و قابلیت تنظیم و بهینه کردن اتصال اینترنت شما که با ابزارهای مناسب در آن می تواند یک راه خوب و عالی برای بالاتر بردن سرعت اینترنت شما باشد. در نرم افزار TCP Optimizer قابلیت بهینه سازی و پشتیبانی از اتصال اینترنت با مودم،کابل و وایرلس و DSL با خطوط تجاری را دارد. قابلیت پشتیبان گیری خودکار از تمام پارامترها به صورت آسان دارید. قابلیت بهینه سازی سرعت اینترنت و سرعت باز شدن سایت ها را بررسی و بالا ببرید.

Description

SmartTaskbar is an Open Source app to allow hiding the Taskbar when applications are full screen.

Windows has the option to show or hide the Taskbar unless you move your mouse there. However, the Taskbar remains when using any applications maximized.

SmartTaskbar requires installation and resides in the System Tray using almost no resources at all. Right-click on the icon and you can make some small changes. You can enable, or disable, the Taskbar animation, and auto detects applications. You can also double-click and show or hide the Taskbar.

Our second and third screenshots below show Microsoft Edge without, then with the Taskbar.

SmartTaskbar is designed to address a small issue and works as promised. If not hiding the Taskbar when you run applications full screen is an annoyance to you, then look no further.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری