Apeaksoft Video Editor 1.0.8

Apeaksoft Video Editor 1.0.8

  • کاربرد : نرم افزار ویرایش فیلم حرفه ای با حجم کم
  • نسخه :Version 1.0.8
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Flash-Integro
  • سال تولید : 2018

توضیحات

یکی از بهترین نرم افزارهای ویرایش ویدئو است که به شما کمک می کند تا ویدیو خودتان را ویرایش و ارتقا دهید. شما قادر به برش،چرخش،پیوستن و ویرایش اثرا،پیشرفت کلیپ و علامت گذاری روی فیلم های تان هستید. قابلت ویرایش فیلم به همراه صوت آن را دارید.
نرم افزار Apeaksoft Studio Video Editor که ابزاری عالی برای ویرایش ویدئویی شما که از فایل های نظیر MP4، MOV، FLV، AVI، MTS، M2TS، MP3، AAC، WAV و غیره را ویرایش کنید.
بهبود اثرات ویدئویی
ویرایشگر ویدئویی کاربر پسند، میتوانید پیش از ویرایش ویدئو خود مانند کلیپ، برش، چرخش، علامت گذاری به عنوان علامت، اضافه کردن اثرات و غیره
تبدیل VIDEO / AUDIO
نه تنها به عنوان ویرایشگر تصویر انعطاف پذیر است، این برنامه همچنین می تواند یک ویدیو را تبدیل و سپس کار ویرایش فایل های ویدئویی و صوتی را انجم دهد.

Description

Convert, enhance and edit videos in 1,000 formats and more. Convert video or audio files to iOS devices, Android devices, USB flash drives or external hard drivers easily. More importantly, all supported formats like MP4, MOV, MTS, AVI, WMV, MP3 and more will be intelligently converted to compatible ones during the conversion.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری