Bulk Crap Uninstaller 4.5

Bulk Crap Uninstaller 4.5

  • کاربرد : نرم افزار حذف کامل نرم افزارهای نصب شده
  • نسخه :Version 4.5
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Marcin Szeniak
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم افزاری ساده برای پاک کردن همزمان چند برنامه بر روی سیستم شما می باشد. رابط کاربری برنامه کاملا کلاسیک و ساده می باشد، هر کاربری می تواند نیازهای خود را با استفاده از آن برطرف نماید. نرم افزار هایی که ناقص هستند و به درستی بر روی سیستم شما اجرا نمی شوند توسط این برنامه شناسایی می شود، می توانید اینگونه برنامه ها را حذف کنید تا سرعت سیستم شما بهتر شود و فضای آن خالی شود. چندحالت مختلف برای پاک کردن وجود دارد، شما می توانید از Quiet Uninstall یا Uninstall استفاده کنید. شما می توانید ترتیب آنیستال شدن ها را برای برنامه مشخص کنید. با استفاده از این نرم افزار می توانید برخی از کرش ها که سبب می شود سیستم شما به درستی کار نکند یا سرعت آن پایین بیاید را برطرف سازید.



ویژگی های نرم افزار Bulk Crap Uninstaller :



- شناسایی نرم افزار های غیرفعال

- امکان حذف همزمان چند نرم افزار

- وجود متد های مختلف برای حذف

- رابط کاربری کلاسیک و ساده

Description

Bulk Crap Uninstaller is a free (as in speech) program uninstaller. It excels at removing large amounts of applications with minimal user input. It can clean up leftovers, detect orphaned applications, run uninstallers according to premade lists, and much more! Even though BCU was made with IT pros in mind, by default it is so straight-forward that anyone can use it effortlessly!

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری