RogueKiller Premium 12.12.26.0

RogueKiller Premium 12.12.26.0

  • کاربرد : نرم افزار حذف برنامه های مخرب
  • نسخه :Version 12.12.26.0
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Adlice Software
  • سال تولید : 2018

توضیحات

خانه » نرم افزار های ویژه » دانلود RogueKiller Premium 12.12.26.0 – نرم افزار حذف برنامه های مخرب

دانلود RogueKiller یک نرم افزار امنیتی جهت اسکن برنامه های در حال اجرای روی کامپیوتر است و موارد مشکوک را به منظور آزاد کردن مقداری از حافظه، خاتمه می دهد. علاوه بر این برنامه می تواند انواع روت کیت‌ ها و تهدید های مخرب پیش رفته نظیر ZeroAccess را از سیستم حذف کند که باعث افزایش امنیت کامپیوتر شما در برابر نرم افزارهای مخرب و بداندیش خواهد شد. همچنین دانلود RogueKiller قادر به اسکن رجیستری، فایل میزبان، پروکسی، DNS، درایورها، MBR و شورتکات ها می باشد. خالی کردن فرایندها از DLL های مخرب ، کشتن فرآیندهای پنهان مخرب ، استفاده از میزان کمی از CPU و RAM از ویژگی های نرم افزار RogueKiller است .
قابلیت های کلیدی دانلود RogueKiller:

نصب آسان و تنظیمات ساده : شما می توانید این نرم افزار را بر روی دو نسخه ۳۲ بیتی ۶۴ بیتی نصب نمایید
رابط کاربری جذاب
اسکن سیستم عامل شما برای شناسایی عامل های مخرب : در طول عملیات اسکن، شما می توانید از آمار های مختلف مانند جهانی، گروه، آیتم و پیشرفت انتقال فایل، زمان سپری شده، تعداد آیتم های شناسایی شده، و آخرین زمان تشخیص را چک کنید.

Description

Scans processes, the registry, MBR, services, the Windows task scheduler, and other areas for suspicious activity to remove malware agents. RogueKiller is an advanced and approachable security application designed to scan sensitive areas on the computer to identify and remove malware agents, including the OS memory. It focuses on processes, Windows, services, rootkits, the Windows task scheduler, MBR, and web browsers.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری